Trwa ładowanie...
dgk9v9c

Potencjalny idiota przegrał sprawę

Hasło reklamowe "Tylko idiota przegapi taką okazję" nie mogło obrazić mieszkańca Krakowa ponieważ nie było zaadresowane na jego nazwisko - uznał w czwartek sąd
oddalając pozew o 5 milionów złotych zadośćuczynienia.

dgk9v9c
dgk9v9c

Autor pozwu uznał, że firma Media Markt dostarczając pod jego drzwi reklamówkę z obraźliwym hasłem powinna za to zapłacić. Mężczyzna twierdził, że nie kupował ani nie kupuje w tym sklepie i wcale nie czuje się idiotą.

Przedstawiciele Media Markt tłumaczyli, że chcieli tylko zwrócić uwagę na markę i zachęcić do zakupów nie mając zamiaru obrażania kogokolwiek z potencjalnych klientów.

Sąd oddalając powództwo wytłumaczył, że reklama nie została przesłana na nazwisko mężczyzny dlatego o wypłacie pieniędzy nie może być mowy.

Mężczyzna zapowiada apelację. Na razie jako przegrany musi zapłacić 2,5 tysiąca złotych adwokatowi Media Markt.(iza)

dgk9v9c
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dgk9v9c
Więcej tematów