Potencjalny idiota przegrał sprawę
Hasło reklamowe "Tylko idiota przegapi taką okazję" nie mogło obrazić mieszkańca Krakowa ponieważ nie było zaadresowane na jego nazwisko - uznał w czwartek sąd
oddalając pozew o 5 milionów złotych zadośćuczynienia.
23.05.2002 | aktual.: 22.06.2002 14:29
Autor pozwu uznał, że firma Media Markt dostarczając pod jego drzwi reklamówkę z obraźliwym hasłem powinna za to zapłacić. Mężczyzna twierdził, że nie kupował ani nie kupuje w tym sklepie i wcale nie czuje się idiotą.
Przedstawiciele Media Markt tłumaczyli, że chcieli tylko zwrócić uwagę na markę i zachęcić do zakupów nie mając zamiaru obrażania kogokolwiek z potencjalnych klientów.
Sąd oddalając powództwo wytłumaczył, że reklama nie została przesłana na nazwisko mężczyzny dlatego o wypłacie pieniędzy nie może być mowy.
Mężczyzna zapowiada apelację. Na razie jako przegrany musi zapłacić 2,5 tysiąca złotych adwokatowi Media Markt.(iza)