Polskapresse kontra Gazeta Wyborcza
Od 20 lutego br., co tydzień w sześciu dziennikach regionalnych Polskapresse ukazywać się będzie nowy tygodnik 'Praca w poniedziałek'.
Produkt ten skierowany jest do osób poszukujących pracy, jak i chcących rozwijać swoją karierę zawodową. Cechą wyróżniającą „Pracę w poniedziałek” jest wspólna szata graficzna i modulatura – klient zlecający ogłoszenie rekrutacyjne będzie miał pewność, że jego reklama ukaże się w sześciu dziennikach w tej samej formie.
„Praca w poniedziałek” ukazywać się będzie w Dzienniku Bałtyckim, Dzienniku Łódzkim, Gazecie Krakowskiej, Gazecie Wrocławskiej/Słowo Polskie, Dzienniku Zachodnim i powiązanej kapitałowo Gazecie Poznańskiej, w łącznym nakładzie prawie 300 000 egzemplarzy.
Wydawca podkreśla, że nowemu produktowi towarzyszą atrakcyjne oferty ogłoszeniowe, a co ważne dla czytelników, w tygodniku znajdą się porady dotyczące poszukiwania i zmiany pracy.
W „Pracy w poniedziałek” pojawią się także strony lokalne, zawierające aktualności z rynku pracy i ogłoszenia.
Przypomnijmy, że w poniedziałek ukazuje się również dodatek o prasę "Gazety Wyborczej", który jest największym tego typu magazynem na polskim rynku.