Trwa ładowanie...

Polacy kochają to rozwiązanie. Codziennie korzystają z niego w sklepach

W obliczu ciągle rosnących cen Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych w sklepach i supermarketach. Robią one prawdziwą furorę i korzysta z nich zdecydowana większość ankietowanych - wynika z najnowszego badania dla Wirtualnej Polski.

Polacy kochają karty zniżkowe w dyskontachPolacy kochają karty zniżkowe w dyskontachŹródło: East News, fot: Piotr Kamionka/REPORTER
d2321z3
d2321z3

W badaniu na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna dla Wirtualnej Polski sprawdziliśmy, jak dużo osób korzysta z kart lub aplikacji lojalnościowych na telefon, które oferują sklepy i supermarkety. Okazuje się, że Polacy kochają to rozwiązanie i robi ono furorę w naszym kraju.

Zdecydowana większość ankietowanych, bo aż 80 proc., przyznała, że korzysta z programów lojalnościowych. 20 proc. respondentów odpowiedziało natomiast, że w nich nie uczestniczy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Niezręczne słowa z rządu? Minister pytany o "skutki ujemne"

Polacy znaleźli rozwiązanie na drożyznę

"Czy odczuwasz realne korzyści z korzystania z kart lub aplikacji lojalnościowych albo zniżkowych?" - brzmiało kolejne pytanie, które usłyszeli uczestnicy badania korzystający z takich programów (883 osoby).

d2321z3

Aż 71 proc. z nich stwierdziło, że odczuwa korzyści z używania kart lojalnościowych w sklepach ("zdecydowanie tak" - 22 proc.; "raczej tak" - 49 proc.). Przeciwnego zdania było 19 proc. respondentów, którzy nie dostrzegają, by płynęły z tego jakieś profity ("zdecydowanie nie" - 2 proc.; "raczej nie" - 17 proc.). 10 proc. ankietowanych nie miało zdania w tej sprawie.

 WP
Źródło: WP

Najpopularniejsze zniżki w Biedronce, Lidlu i Żabce

W ostatnim pytaniu respondenci mieli wskazać, z których kart lub aplikacji lojalnościowych korzystają chociaż od czasu do czasu.

Miażdżąca większość spośród uczestniczących w programach wybiera kartę Biedronki (90 proc.). Drugie miejsce zajęła aplikacja lojalnościowa Lidla (53 proc.), a trzecie - Żabki (28 proc.). Ankietowani wskazywali także programy lojalnościowe Auchan i Carrefour (po 20 proc.), Dino (5 proc.) oraz Netto i Aldi (po 4 proc.).

 WP
Źródło: WP

Badanie dla Wirtualnej Polski na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna przeprowadzono w dniach 28 kwietnia - 2 maja 2023 roku metodą CAWI na reprezentatywnej grupie 1029 pełnoletnich Polaków.

d2321z3

Źródło: WP Wiadomości

Starożytne odkrycie w Kluczkowicach. Zagadka wielkiego znaleziska rozwiązana

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d2321z3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2321z3
Więcej tematów