Ofensywa reklamowa Canal+
Ruszyła pierwsza, telewizyjna odsłona ogólnopolskiej kampanii
wizerunkowej Canal+ pod hasłem "Canal+ dodaje emocji".
19.10.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Przez miesiąc w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, TVN24 i TV Puls emitowane będą na zmianę trzy nowe 45-sekundowe spoty telewizyjne. Filmy zestawiają przerysowane sytuacje z codziennego życia z silnymi wrażeniami, których dostarcza dobre kino i pasjonujący sport.
W ostatnim tygodniu października kampania będzie wsparta odsłoną radiową - na antenie Radia ZET, RMF FM, PR3 oraz kilku stacji lokalnych pojawią się dwa 30-sekundowe spoty radiowe CANAL+.
Od połowy listopada do połowy grudnia kampania potrwa także w kinach (kina BEST, New Age Media i Multikina) przy wykorzystaniu jednego ze spotów telewizyjnych. W listopadzie CANAL+ pojawi się również na billboardach i megawinylach w Warszawie, Poznaniu i Gdańsku oraz citylightach w największych miastach. Odsłonę prasową zaplanowano w listopadzie. Layouty reklamowe CANAL+ pojawią się m.in. w takich tytułach, jak Cztery Kąty, Focus, Forbes, Gazeta Telewizyjna, Newsweek, Pani, Polityka, Przekrój, Twój Styl, Wprost, Wysokie Obcasy, Viva! Wsparciem kampanii będzie Internet (Interia, Onet, WP, O2).
Kreację kampanii przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy, projekty outdoorowe powstały we współpracy z Christianem Gieryczem, Dyrektorem artystycznym CANAL+. Media zaplanował dom mediowy MPG.