Nowa oferta pakietowa Axel Springer Polska
1. grudnia biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska
wprowadza nową ofertę sprzedaży pakietowej dzienników: Faktu,
Dziennika oraz Przeglądu Sportowego.
26.11.2007 08:00
Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na zakup reklamy (ten sam layout i format) w tym samym dniu w dwóch dziennikach jednocześnie, otrzymają rabat w wysokości 10%. W przypadku emisji tej samej reklamy w trzech gazetach codziennych Axel Springer Polska, przyznanych zostanie 15% rabatu.
Jeśli publikacja jednakowych reklam nastąpi w tym samym tygodniu w dwóch dziennikach, biuro reklamy oferuje rabat w wysokości 5%, a przy emisji reklamy w trzech tytułach w ciągu tygodnia - 7%.
Zmiany w cenniku są następstwem przejęcia przez Axel Springer Polska Przeglądu Sportowego na początku listopada 2007r.
"Nasza nowa oferta pakietowa jest pierwszym krokiem do przyszłego rozwoju naszej oferty crossmediowej, z którą planujemy wyjść do klientów w 2008 roku" - mówi Jacek Makowski, dyrektor Biura Reklamy Prasy Codziennej.