"Gang bystrzaków" w Biedronce. Nowa promocja. Złośliwi widzą premiera
29 sierpnia wystartowała kolejna akcja promocyjna sieci Biedronka "Gang Bystrzaków. Zasady są proste. Klienci mogą skorzystać z dodatkowych rabatów, a także zdobyć jedną z trzech zabawek, stanowiących nową odsłonę zabawy znanej od lat pod nazwą "Gang Świeżaków". Bohater nowej akcji Gangu Bystrzaków złośliwym przypomina premiera Morawieckiego.
Świnka Skarbonita, Jabłko Newton i Pies Dżi-Pi-Es to zabawki, które można zdobyć w nowej edycji akcji promocyjnej. Postacie te mają być odpowiedzią na rosnące ceny, symbolizując aspekty, z którymi identyfikuje się sieć sklepów.
Gang Bystrzaków odpowiedzią na inflację
"Nasza nowa akcja lojalnościowa ma zupełnie inny charakter. Inflacja wymusza na nas wszystkich uważniejsze zarządzanie swoim portfelem. Biedronka, będąc blisko swoich klientów, postanowiła z pomocą uwielbianego gangu edukować, jednocześnie oferując możliwość realnych oszczędności w trakcie codziennych zakupów i nagradzania za dokonywanie korzystnych wyborów" - mówi Aleksandra Surdyk-Kaptur, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.
Trwa ładowanie wpisu: facebook
Gang Bystrzaków — zasady akcji
Zasady tegorocznej odsłony akcji lojalnościowej zupełnie inne od tych, które obowiązywały w poprzednich latach. Aby odebrać maskotkę, należy uzbierać 50 naklejek, które powinny być umieszczone w specjalnym albumie, dostępnym w sklepach. W tym roku będzie to jedyna możliwość na zdobycie zabawek, ponieważ, inaczej niż dotychczas, sieć nie daje możliwości ich wcześniejszego zakupu. Naklejki można kolekcjonować do 19 listopada 2022 roku. Wraz z zabawkami, w sklepach dostępna będzie wydana specjalnie w związku z akcją książka — tę można zdobyć po uzbieraniu 15 naklejek.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Biedronki otwarte w niedzielę? Wiceminister zapowiada kontrole
Inaczej przedstawia się także kwestia wydawania naklejek. Dotychczas były one dodawane do paragonu, za konkretne kwoty wydawane w sklepie. W tym roku naklejki będzie można zdobyć w ramach tzw. Tygodniowych Misji Oszczędzania oraz Wirtualnego Portfela. Podczas trwania akcji każdego tygodnia sieć przedstawi promocyjne produkty, dzięki którym zdobyć będzie punkty wymieniane na naklejki. Za każde zaoszczędzone 6 złotych w ramach misji, klientowi przyznawana będzie 1 naklejka.
Gang Bystrzaków — klienci komentują akcję
Kolejną odsłonę "Gangu Świeżaków" komentują klienci sklepów sieci Biedronka. Jak podaje portal innpoland.pl, różowa świnka Skarbonita wielu Polakom przypomina premiera Mateusza Morawieckiego. Na podobieństwo mają wskazywać okrągłe okulary, którymi ozdobiona jest maskotka. Świnka Skarbonta symbolizuje oszczędzenie - dba o finanse Ganku Bystrzaków, jednocześnie podpowiadając klientom, jak znaleźć produkty w atrakcyjnych cenach.
Zobacz również: Braki w Biedronkach? Sieć wyjaśnia