Martis chce pozyskać kilkanaście mln zł z debiutu na GPW
Agencja Martis złożyła prospekt emisyjny do Komisji Nadzoru
Finansowego. Władze spółki liczą, że pojawi się ona na warszawskiej
giełdzie w I połowie 2008.
24.12.2007 08:00
"Planujemy pozyskać środki na sfinansowanie naszych celów strategicznych. Chcemy zdobyć pozycję jednej z czołowych agencji reklamowych typu "full service" w Polsce oraz pozycję lidera rynku w zakresie kompleksowej realizacji projektów tworzenia systemów identyfikacji wizualnej. Zależy nam również na zwiększeniu konkurencyjności i rozpoznawalności spółki poprzez samą obecność na rynku kapitałowym. Widzimy w tym wiele korzyści" powiedział prezes agencji reklamowej Martis Arkadiusz Artemjew.
Strategia rozwoju firmy zakłada zbudowanie grupy kapitałowej, która będzie oferowała klientom kompleksową obsługę reklamową z zakresu budowania wizerunku i komunikowania marki. "Sporą część pozyskanych środków zamierzamy m. in. zainwestować w rozwój departamentu realizującego systemy identyfikacji wizualnej, poprzez akwizycję przedsiębiorstwa produkcyjnego o ugruntowanej pozycji rynkowej" - dodaje Arkadiusz Artemjew.
Plany zakładają dalszy rozwój agencji poprzez m.in. przejęcia konkurencyjnych spółek.
"Chcemy zwrócić się do inwestorów o kilkanaście mln zł. Kwota ma wystarczyć do realizacji naszych celów emisyjnych, związanych z planami rozwoju firmy. Środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój spółki poprzez jej wzrost organiczny oraz na przejęcia wybranych podmiotów." mówi Arkadiusz Artemjew.
Przychody ze sprzedaży za rok 2006 wyniosły prawie 11 mln co oznacza wzrost w porównaniu do roku 2005 o ponad 52%. Zysk netto w roku 2006 wyniósł ponad 350 tys zł.
Oferującym akcje Martis jest dom maklerski AmerBrokers, a agencją PR Martis Consulting zajmującą się PR finansowym i m.in. obsługą debiutantów giełdowych.