Ludzie mediów blogują na Wirtualnemedia.pl
Ruszył nowy serwis wortalu Wirtualnemedia.pl - BLOG. Swoje blogi zdecydowali się u nas pisać m.in. Krzysztof Ziemiec, Bogusław Chrabota, Grażyna Leloch, Waldemar Izdebski, Piotr Barełkowski, Robert Bernaciak, Mateusz Zaremba i Adam Dyba. Dlaczego i jak do nas dołączyć?
W środę, 16 sierpnia 2006 roku ruszył oficjalnie najnowszy serwis wortalu Wirtualnemedia.pl - Blog.wirtualnemedia.pl. Jest to pierwsze miejsce w polskim internecie, gdzie będzie można poczytać internetowy dziennik ludzi zawodowo związanych z telewizją, radiem, prasą, internetem, reklamą, public relations, badaniami marketingowymi, telekomunikacją i gospodarką - czyli tym, czym na co dzień zajmuje się wortal Wirtualnemedia.pl.
Dlaczego internetowy dziennik?
- Po ponad stu dwudziestu felietonach dla miesięcznika „Press” pora zmienić medium, gdyż coraz trudniej jest pisać o mediach do miesięcznika. Między złożeniem tekstu a jego drukiem nieraz mija epoka. I zmienia się zbyt wiele, by tekst był odkrywczy - napisał w swojej pierwszej blotce Bogusław Chrabota - Dyrektor Anteny, Redaktor Naczelny Telewizji Polsat S.A.
Konrad Ciesiołkiewicz - były rzecznik rządu, obecnie doradca i pełnomocnik prezydenta Warszawy - liczy na dyskusję o sprawach publicznych.
- Od lat moją pasją jest problematyka szeroko rozumianej komunikacji społecznej: PR, marketingu, funkcjonowania mediów; a więc wszystkiego tego, czym zajmuje się serwis Wirtualnemedia.pl i ludzie prowadzący tu blogi. Blog w branżowym serwisie ma swoją specyfikę. Ze względu na swój określony, branżowy charakter, pozwala prowadzić ciekawy dialog dotyczący całego rynku medialnego. Demokracji potrzebne są miejsca dyskusji o sprawach publicznych, a więc także o mediach. Wirtualnemedia.pl i jego platforma z blogami stanowią takie miejsce. W sensie branżowym to nowatorskie przedsięwzięcie - wyjaśnia powód założenia bloga Konrad Ciesiołkiewicz.
Do „stargetowanego” odbiorcy na blog.wirtualnemedia.pl chce dotrzeć Marcin Duma, Dyrektor Homo Homini - Badania Opinii i Komunikacja Społeczna.
- Decyzję o chęci prowadzenia bloga podjąłem w zasadzie od razu. Są blogi ogólne, poetyckie, polityczne, erotyczne, dla nastolatków, SF, RPG, obrazkowe, komiksowe oraz przynajmniej tuzin innych rodzajów, ale blog o mediach, PR i okolicach na profesjonalnym wortalu mediowym to nowość. Blogując w taki sposób może zawężamy grono odbiorców, ale możemy za to liczyć, że odbiorca będzie bardziej... „stargetowany”. Dzięki temu mamy dużą szansę na ciekawe dyskusje, komentarze osób zainteresowanych i większym stopniu zorientowanych w tematyce medialnej – mówi blogujący na Wirtualnemedia.pl Marcin Duma.
Po co blogować?
- Jedni mówią: próżność, inni: ekshibicjonizm. Ja mówię: eksperyment. Każdy z nas do pewnego stopnia jest przekonany o własnej racji i nieomylności. Najtrudniejszy moment przychodzi wtedy, kiedy trzeba skonfrontować nasze poglądy z opinią innych ludzi. Zależy mi na takiej konfrontacji, jednak nie po to, żeby puszyć się opiniami potwierdzającymi moje tezy, ale żeby usłyszeć za i przeciw, przetestować argumenty i pomysły, podzielić się swoimi spostrzeżeniami i dać wyraz emocjom - dodaje Duma.
Jak zapewnia Marcin Szumichora, właściciel wortalu Wirtualnemedia.pl, serwis blog.wirtualnemedia.pl będzie systematycznie rozwijany i wzbogacany o nowe osoby piszące swój internetowy dziennik.
Swój blog zdecydowali się do tej pory pisać w wortalu Wirtualnemedia.pl:
Adam Dyba - Business Development Director w ClickAd - wejścieBartek Rosenkiewicz - Założyciel agencji Ixel Communications - wejścieBartosz Herman - Marketing Manager, Samsung Electronics Polska - wejścieBogusław Chrabota - Redaktor Naczelny Telewizji Polsat S.A. - wejścieDominika Płaza - MTV Polska - więcejGrażyna Leloch - Project Manager w agencji TEQUILADIGITAL -wejścieKonrad Ciesiołkiewicz - doradca i pełnomocnik prezydenta Warszawy - wejścieKrzysztof Koczorowski - Copywriter z urodzenia - wejścieKrzysztof Ziemiec - Dziennikarz 'Wiadomości' w TVP1 - wejścieMarcin Duma - Dyrektor Homo Homini - wejścieMateusz Zaremba -szef dzialu w HYPERmedia of Isobar/Aegis Media - wejściePiotr Barełkowski - Prezes TV Biznes - wejścieRafał Janik- Właściciel firmy doradztwa online Thinkmedia - wejście Robert Bernaciak - Key Account Manager w Media Contacts - wejścieRobert Patoleta - Dziennikarz Wirtualnemedia.pl - wejścieSylwia Gołecka - Dziennikarka prasy kolorowej - wejścieWaldemar Izdebski - Dyr. działu badań i
planowania mediów Mediatak - wejście
Zapraszamy do czytania naszego internetowego dziennika oraz do założenia własnego bloga - więcej.