Ledwo mieszczą się w kadrze

Popularny teleturniej przyciąga otyłych

Obraz

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze - zdjęcia

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

10 / 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

11 / 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

Wybrane dla Ciebie
USA zbyt łagodne wobec Rosji? Ekspert mówi o "naiwności"
USA zbyt łagodne wobec Rosji? Ekspert mówi o "naiwności"
Pilny szczyt w Londynie bez Polski. Tematem Ukraina
Pilny szczyt w Londynie bez Polski. Tematem Ukraina
Miedwiediew pisze do Muska. Stanowczy komentarz Sikorskiego
Miedwiediew pisze do Muska. Stanowczy komentarz Sikorskiego
Czarzasty wzywa do protestu. "Odrzućmy łańcuchy"
Czarzasty wzywa do protestu. "Odrzućmy łańcuchy"
"Chyba że coś się zmieniło". Tusk odpowiada na nową strategię Trumpa
"Chyba że coś się zmieniło". Tusk odpowiada na nową strategię Trumpa
Musk znowu szokuje. Chce likwidacji UE
Musk znowu szokuje. Chce likwidacji UE
Prezydent Syrii uderza w Izrael. Wzywa do wycofania się z jego kraju
Prezydent Syrii uderza w Izrael. Wzywa do wycofania się z jego kraju
Negocjacje stoją w miejscu. Nie ma przełomu między USA i Ukrainą
Negocjacje stoją w miejscu. Nie ma przełomu między USA i Ukrainą
Wyrwali ludzi ze snu o świcie. Jest reakcja z rządu
Wyrwali ludzi ze snu o świcie. Jest reakcja z rządu
Ukraina sięgnęła po drony z AI. Pomagają w atakach na Rosję
Ukraina sięgnęła po drony z AI. Pomagają w atakach na Rosję
Youtuberzy wtargnęli na uczelnię w Krakowie.
Youtuberzy wtargnęli na uczelnię w Krakowie.
Radny KO oskarżony o znęcanie się nad żoną. Stanowczo zaprzecza
Radny KO oskarżony o znęcanie się nad żoną. Stanowczo zaprzecza