Ledwo mieszczą się w kadrze

Popularny teleturniej przyciąga otyłych

Obraz

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze - zdjęcia

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

/ 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

10 / 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

11 / 11Chcą do telewizji, a ledwo mieszczą się w kadrze

Obraz
© AFP

Na terenie całych Stanów Zjednoczonych odbywają się castingi do kolejnej edycji programu "Największy Przegrany". W programie uczestnicy konkurują który z nich szybciej straci wagę. Problem otyłości jest w amerykańskim społeczeństwie bardzo powszechny, co tłumaczy ogromną popularność jaką cieszy się program. Okazało się jednak, że "zmagania grubasów" bawią widzów również w innych krajach: emisja odbywa się w 90 państwach, produkcja natomiast w 25. Od roku 2004, kiedy program pojawił się po raz pierwszy, stał się silną międzynarodową marką i symbolem wykorzystywanym w promocji produktów.

Wybrane dla Ciebie

Zakazali mieszkańcom oglądać telewizję. Utrudnienia w związku filmem
Zakazali mieszkańcom oglądać telewizję. Utrudnienia w związku filmem
Przerywana akcja CBŚP. Jest oświadczenie policji ws. reportażu
Przerywana akcja CBŚP. Jest oświadczenie policji ws. reportażu
Szczyt pokojowy w Egipcie. Media: trzech katarskich dyplomatów zginęło
Szczyt pokojowy w Egipcie. Media: trzech katarskich dyplomatów zginęło
Niemcy miały współpracować z armią Putina. "Było zalecenie polityczne"
Niemcy miały współpracować z armią Putina. "Było zalecenie polityczne"
Walki i ofiary na granicy Pakistanu z Afganistanem. Padają oskarżenia
Walki i ofiary na granicy Pakistanu z Afganistanem. Padają oskarżenia
Pół miliona Izraelczyków dziękuje Trumpowi. "To koniec koszmaru"
Pół miliona Izraelczyków dziękuje Trumpowi. "To koniec koszmaru"
Czechy: Przyszły minister miał publikować rasistowskie wpisy
Czechy: Przyszły minister miał publikować rasistowskie wpisy
Małgorzata Manowska po raz trzeci odrzuca wniosek ws. Trybunału Stanu
Małgorzata Manowska po raz trzeci odrzuca wniosek ws. Trybunału Stanu
Shutdown w USA trwa. Trump obiecuje jednej grupie pensje
Shutdown w USA trwa. Trump obiecuje jednej grupie pensje
Polska wołowina na Malediwach? Nowy kierunek eksportu
Polska wołowina na Malediwach? Nowy kierunek eksportu
Intensywne ulewy na Florydzie. Auta pod wodą
Intensywne ulewy na Florydzie. Auta pod wodą
Dziennikarz poszedł do parku dzień po otwarciu. Pokazał jak wygląda
Dziennikarz poszedł do parku dzień po otwarciu. Pokazał jak wygląda