Krzysztof Ibisz w nowej reklamie. Internauci nie mają litości
Telewizja Polsat ogłosiła start platformy MediaAdTube zrzeszającej młodych twórców YouTube'a. Pomysł na biznes dobry, wykonanie już nieco gorsze. Po pierwszych godzinach od emisji spotu reklamowego w sieci nie ustają drwiny z tego, jak sztucznie wyszła ta reklama. Według internautów dużą rolę ma w tym sam Krzysztof Ibisz.
11.04.2017 21:49
Problem ze znalezieniem informacji na temat MediaAdTube pojawia się już na początku. Polsat zrzeszając youtuberów nagrał spot reklamowy z ich udziałem i... wstawił go na własnego playera. Kłopot w tym, że nagranie ciężko znaleźć, a żeby obejrzeć 2-minutowy film trzeba spędzić przyjamniej kilka minut zanim się załaduje.
Druga sprawa to atrakcyjność reklamy. Klip przedstawia dwóch youtuberów "przyklejonych" do ekranów komputerów i Krzysztofa Ibisza próbującego zdobyć ich uwagę. W tym celu gwiazdor Polsatu proponuje im "przybicie żółwika" i tłumaczy, że "Polsat to Słońce". Pojawiają się też żarty o "wsadzaniu bez konsekwencji" itp. Tak w sieci doceniono toporną grę aktorską Ibisza i spółki: