Korzeniowski w reklamie Amplico Life S.A.

W sobotę, 1 października br. rozpoczęła się kampania reklamowa Amplico Life.

Celem jest promocja Prywatnego Planu Inwestycyjnego 'Superkapitał' (ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym) w telewizji, prasie, radio i Internecie.

Kampania ma charakter sprzedażowy, opiera się na łatwo zapamiętywalnych symbolach.

Przygotowano dwa animowane filmy reklamowe. Pierwszy z nich z hasłem „nadszedł czas, aby twoje oszczędności ruszyły z miejsca, nabrały właściwej prędkości i dynamicznie rosły” zachęca do inwestowania w 'Superkapitał'. Drugi film z przekazem „Twoje pieniądze mogą stać w miejscu albo ruszyć do przodu i porządnie przyspieszyć- aby osiągnąć satysfakcjonujący ciebie wynik” przedstawia zysk 22.1% jaki fundusz dynamiczny osiągnął w ciągu roku.

Spoty reklamowe trwające 15 sekund zostaną wyemitowane w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie.

„Aby skuteczniej dotrzeć do naszej grupy docelowej część budżetu przeznaczyliśmy na coraz chętniej oglądane telewizje tematyczne m.in.: TVN 24, TVN Siedem, Hallmark, Ale kino!, Reality TV, National Geografic Channel, Planete, Europa Europa, Club AXN, Canal + Sport.”- powiedziała Małgorzata Wojtuszko, Kierownik ds. Reklamy Amplico Life S.A.

W linii kampanii reklamowej zostały przygotowane ogłoszenia prasowe, które zostaną opublikowane w prasie ogólnopolskiej: Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Wprost, Polityce, Newsweeku, Forum, Focusie, Twoim Stylu, Pani Domu, Przyjaciółce, Gali, Vivie, Olivii i Claudii.

Do zakupu będzie zachęcał w prasie także Robert Korzeniowski. „Poprosiliśmy go o referencje i on nam chętnie ich udzielił. W treści nie ma żadnego chwytu reklamowego, Robert faktycznie 4 lata temu zainwestował w ten produkt. Jest bardzo wymagającym klientem, a z szerokiej oferty na rynku wybrał Superkapitał.”- dodaje M. Wojtuszko

W dotarciu do grupy docelowej reklamę telewizyjną i prasową wesprze kampania radiowa. Amplico Life zapewni sponsoring najbardziej wiarygodnych audycji gospodarczo – ekonomicznych w RMF FM i RMF Classic, Trójce, Radio PIN i TokFM.

W Internecie reklamy pojawią się na głównych portalach: onet, wp i interia.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja DrimTimTim, a planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Wybrane dla Ciebie
Cenckiewicz jak Sikorski. Porównali ich wypłaty
Cenckiewicz jak Sikorski. Porównali ich wypłaty
Atak psów pod Zieloną Górą. Właściciel nie przyznał się do winy
Atak psów pod Zieloną Górą. Właściciel nie przyznał się do winy
Z Odry wyłowiona ciało. To około 30-letni mężczyzna
Z Odry wyłowiona ciało. To około 30-letni mężczyzna
"Kto to jest bitcoin?". Poseł PiS zaskoczony w Sejmie
"Kto to jest bitcoin?". Poseł PiS zaskoczony w Sejmie
Atak psów pod Zieloną Górą. Zarzuty dla właściciela
Atak psów pod Zieloną Górą. Zarzuty dla właściciela
Sondaż bada polskie lęki. Jak Polacy reagują na zagrożenie wojną?
Sondaż bada polskie lęki. Jak Polacy reagują na zagrożenie wojną?
Jest porozumienie. Koalicja przedstawia projekt o "osobie najbliższej"
Jest porozumienie. Koalicja przedstawia projekt o "osobie najbliższej"
Miał wysadzić Nord Stream. Ważą się losy ukraińskiego nurka Wołodymyra Ż.
Miał wysadzić Nord Stream. Ważą się losy ukraińskiego nurka Wołodymyra Ż.
Błaszczak traci poświadczenie bezpieczeństwa. Oskarża Tuska
Błaszczak traci poświadczenie bezpieczeństwa. Oskarża Tuska
"Mamy dobre relacje". Zapytali Tuska o Hołownię
"Mamy dobre relacje". Zapytali Tuska o Hołownię
"To są wszystko bajki". Kaczyński oburzył się na pytania dziennikarki
"To są wszystko bajki". Kaczyński oburzył się na pytania dziennikarki
Wypadek w Austrii. "To delegacja z urzędu w Małopolsce"
Wypadek w Austrii. "To delegacja z urzędu w Małopolsce"