Trwa ładowanie...
d2xjqer

Justyna Glusman

Najnowsze informacje
Oceń jako pierwszy:
Miejsce urodzenia:

Warszawa

Organizacje:
d2xjqer
wikimedia commons - CC BY-SA 4.0
Źródło: wikimedia commons - CC BY-SA 4.0

Justyna Glusman kandyduje w wyborach na prezydenta Warszawy jako przedstawicielka ruchów miejskich. Ma plan na usprawnienie transportu publicznego i ograniczenie emisji zanieczyszczeń do atmosfery.

Justyna Glusman – życiorys i działalność społeczna

Justyna Glusman urodziła się 19 września 1974 roku w Warszawie. Z wykształcenia jest ekonomistką i wykłada w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła stosunki międzynarodowe na SGH, a w 2009 roku obroniła pracę doktorską w London School of Economics and Political Science. Jest specjalizacją są zagadnienia polityki regionalnej i unijnej.

W latach 2012–2014 koordynowała "Laboratorium Idei", czyli Program Ekspercki Prezydenta RP skierowany do młodych naukowców. W 2017 roku pełniła funkcję przewodniczącej Komisji Dialogu Społecznego ds. Środowiska Przyrodniczego. Jest autorką wielu publikacji o charakterze naukowym i publicystycznym. Felietony Justyny Glusman dotyczące zarządzania przestrzenią miejską ukazywały się w "Gazecie Wyborczej".

Od 2008 roku działa w Stowarzyszeniu "Ochocianie" zrzeszającym mieszkańców Starej Ochoty, Szczęśliwic i Rakowca w staraniach o zyskanie realnego wpływu na decyzje administracyjne związane z funkcjonowaniem dzielnic, w których żyją. Jako kandydatka na prezydenta Warszawy Justyna Glusman ma poparcie 11 lokalnych organizacji tworzących koalicję Ruchy Miejskie dla Warszawy (Miasto Jest Nasze).

Justyna Glusman – program wyborczy kandydatki

Postulaty Justyny Glusman w wyborach samorządowych 2018 dotyczą przede wszystkim transportu publicznego i ochrony środowiska. Jej priorytetami są walka ze smogiem, zwiększenie obszaru zieleni miejskiej, dokończenie budowy ścieżek rowerowych, jak również budowa nowych mieszkań komunalnych, żłobków i przedszkoli w dzielnicach o największym zapotrzebowaniu na tego typu inwestycje.

Justyna Glusman opowiada się za integracją transportu szynowego i stworzeniem wygodnych węzłów przesiadkowych. W programie wyborczym ma też radykalne zmniejszenie szkodliwej emisji przez dofinansowanie wymiany kotłów grzewczych.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xjqer
d2xjqer
d2xjqer
Więcej tematów
d2xjqer

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj