Jubileuszowe wydanie CKM wsparte kampanią
Lifestylowy magazyn dla mężczyzn CKM (Marquard Media Polska)
odchodzi swoje 10-lecie. Z tej okazji redakcja przygotowała
specjalne jubileuszowe wydanie pisma, które ukaże się na rynku 12
czerwca i będzie wsparte kampanią promocyjną.
11.06.2008 08:00
Na okładce jubileuszowego numeru znajdzie się Iga Wyrwał, której sesje zdjęciową będzie można obejrzeć w środku wydania. Poza tym numer zawierać będzie m.in. rozstrzygnięcie plebiscytu czytelników na 10 najpiękniejszych dziewczyn w Polsce. Wydanie ukaże w zwykłej cenie (8,90 zł) i nakładzie wynoszącym 130 tys. egz.
Kampania reklamująca jubileuszowy numer, której budżet wynosi blisko 420 tys. zł, realizowana będzie w radiu (RMF FM, Radio Zet, Radia Eska), w prasie (Przekrój, Auto Świat, Cosmopolitan) oraz w internecie (onet.pl, wp.pl, ckm.pl). Dodatkowym wzmocnieniem akcji będą wielkoformatowe reklamy outdoorowe w największych miastach Polski oraz działania promocyjne w punktach sprzedaży detalicznej sieci Inmedio. Kreację oraz media zaplanował zespół marketingu wydawnictwa.