Jan Zaremba dyrektorem ds. realizacji badania PBC


1 lipca br. do zespołu Polskich Badań Czytelnictwa dołączy Jan
Zaremba, który obejmie stanowisko dyrektora ds. realizacji badania.
Zastąpił Pawła Klimczewskiego, który przeszedł do GFK.

30.06.2008 08:00

Zaremba badaniami rynku zajmuje się od czternastu lat. Zdobył doświadczenie pracując zarówno w instytutach badawczych w AC Nielsen oraz przy projekcie TGI w Millward Brown, jak i po stronie producentów w PZ Cussons i Unilever Polska, gdzie pełnił funkcje kierownika ds. badań.

W PBC Zaremba nadzorować będzie realizację badania czytelnictwa. Ponadto, pracować będzie nad nowymi projektami, w tym dodatkowych badań, które mają poszerzyć wiedzę o konsumpcji prasy jako medium reklamowego.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)