IQ Marketing dla marki Skoda Superb
Skoda Auto Polska rozpoczyna kampanię wprowadzającą na polski rynek
nowy model samochodu - Skoda Superb. Za opracowanie koncepcji,
kreację i realizacje kampanii BTL odpowiada agencja IQ Marketing.
09.09.2008 08:00
W ramach kampanii launchowej agencja przygotowała roadshow "Superb Selection" - cykl ekskluzywnych eventów, które odbędą sie w 7 miastach Polski (Poznań, Wrocław, Lublin, Łódź, Kraków, Warszawa, Gdańsk)
, pierwszy event - na dziedzińcu Masztalarni w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu.
Celem kampanii jest budowanie wizerunku nowej Skody, jako marki z segmentu Top Premium, funkcjonalnej, prestiżowej, eleganckiej, łączącej klasyczny design z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Działania wizerunkowe skierowane są do mężczyzn w wieku 35-55 lat, mieszkańców dużych miast, przedstawicieli biznesu i wolnych zawodów, którzy poszukują połączenia komfortu z klasą, jakością i praktycznością.
Strategia marketingowa Skody Superb zakłada działania o charakterze selektywnym, pozwalające na "doświadczanie" marki przez grupę docelową w niestandardowych miejscach i okolicznościach. Jedną z głównych atrakcji podczas eventów będzie więc jazda próbna i możliwość przetestowania nowego modelu Skody. Dodatkowo zaproszeni goście będą mogli uczestniczyć w koncertach muzycznych, prezentacji ekskluzywnej biżuterii lub przetestować nowinki technologiczne jednego z partnerów. Miłośnicy kawy z pewnością odwiedzą Superb Cafe, by delektować się najwyższej jakości kawą, serwowaną przez profesjonalnych baristów.
W ramach dodatkowych aktywności promujących Skoda Superb zostaną uruchomione specjalne serwisy taksówkowe. Przy współpracy z wyselekcjonowanymi restauracjami Skoda zapewni najlepszym klientom darmowy transport do domu nowym modelem Superb. Skoda zapowiada swoją obecność także na kongresach specjalistów czy imprezach biznesowych.
Roadshow "Superb Selection" będzie trwał przez 8 tygodni.