GonnaBe i Smyk po raz siódmy

Agencja Reklamowa GonnaBe wygrała przetarg na opracowanie wiosennej kampanii wizerunkowej dla największej w Polsce sieci sklepów z artykułami dziecięcymi - Smyk.

17.02.2006 01:02

Ogólnopolska kampania pod hasłem “Ile wiosen ma twój SMYK?” rozpocznie się 17 lutego i potrwa trzy miesiące. Obejmować będzie outdoor, prasę oraz komunikację wewnątrz sklepów. GonnaBe przygotowała kreację, a Smyk zajął się zakupem mediów. Kreacja zostanie zaadaptowana na potrzeby rynku niemieckiego, gdzie w marcu zostanie otwarty pierwszy sklep sieci Smyk.

Celem kampanii jest wyróżnienie Smyka na tle firm konkurencyjnych oraz kontynuacja systematycznego budowania świadomości oraz wizerunku marki wśród klientów. Wszystko połączone – jak zapewnia Michał Korulczyk, Strategic Director GonnaBe – z promocją kolekcji Wiosna 2006. Zależy nam na pozyskaniu nowej grupy klientów. Tych, którzy szukają w modzie, nawet dziecięcej, nowatorskiego i świeżego spojrzenia.

Kolorystyka kreacji oparta została na wariacjach koloru czerwonego w postaci pionowych, różnej grubości linii, wzbogaconych ornamentami budzącymi skojarzenia z wiosną. Stanowią one tło dla image’owych zdjęć przedstawiających dzieci w typowych, jak na wiosnę, sytuacjach: biegające, cieszące się, skaczące – oczywiście obowiązkowo na świeżym powietrzu. Image'owa kampania to znak firmowy Smyka – mówi Rafał Korulczyk Dyrektor Kreatywny GonnaBe - podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii staraliśmy się przyciągnąć uwagę odbiorców przejrzystym i intrygującym layoutem.

GonnaBe współpracuje ze Smykiem od września 2004 roku. Do tej pory zrealizowała 6 ogólnopolskich kampanii. Opracowała także brand identity dla marek COOL CLUB (projektowana przez stylistów Smyka odzież dziecięca) oraz SMIKI (dostępne wyłącznie w Smyku zabawki). Smyk ma ogromne możliwości – dodaje Magdalena Bastek z działu PR Smyka – Dbamy, by ubranka w naszych sklepach były szyte zgodnie z najnowszymi trendami w modzie dziecięcej. Ważna jest dla nas jakość oraz cena dostosowana do możliwości zakupowych naszego docelowego klienta.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)