Eskimosi wiedzą, co jest cool
Kampania Publicis dla nowych drażetek Tic Tac- Icegloo Chłodna Mięta i Icegloo Chłodna Wiśnia.
28.02.2006 06:24
Eskimosi wiedzą, co jest cool
Kampania Publicis dla nowych drażetek Tic Tac- Icegloo Chłodna Mięta i Icegloo Chłodna Wiśnia.
„Tic Tac Icegloo. Polarne odświeżenie” – to hasło kampanii reklamowej nowych drażetek firmy Ferrero Polska Tic Tac Icegloo. Od wczoraj w telewizji można zobaczyć kręcony w polarnych warunkach spot reklamowy z udziałem najprawdziwszego Eskimosa. Polską adaptację dostarczonego przez firmę Ferrero filmu przygotował warszawski oddział agencji reklamowej Publicis. Dziełem twórców Publicis są też bilbordy, promujące drażetki Icegloo Chłodna Mięta i Icegloo Chłodna Wiśnia. Za kilka dni pojawią się one na polskich ulicach.
Mroźne pustkowie, szczekanie psów z zaprzęgu, chrzęst śniegu, szum wiatru i wszechobecna biel – w takiej scenerii rozgrywa się akcja filmu reklamowego. Po chwili widzimy okrytego futrem Eskimosa, który zachwala tradycyjny przysmak swoich ziomków: kulki świeżego śniegu, przecinane nożem i przekładane liśćmi mięty, zerwanymi „w dniu letniego przesilenia”. Kiedy Eskimos zjada kulę, lektor wyjawia widzom, że dla „nie Eskimosów” lepsze będą nowe drażetki Tic Tac Icegloo o smaku chłodnej mięty i chłodnej wiśni – w opakowaniach, przypominających kształtem eskimoskie igloo.
Spot reklamowy będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TV4, TVN oraz skierowanych głównie do młodych ludzi kanałach muzycznych VIVA i MTV. Od 3 marca będzie się też pojawiał w blokach reklamowych, puszczanych w kinach.
Wsparciem dla kampanii telewizyjnej będą przygotowane przez Publicis bilbordy z zabawnym hasłem: „Eskimosi wiedzą, co jest cool”. Widać na nich odzianego w futro Eskimosa z goglami śniegowymi na oczach oraz stojące na tle polarnego krajobrazu opakowania Tic Tac Icegloo, przypominające kształtem igloo. Na dole bilbordu umieszczone zostało główne hasło kampanii.
„Grupa docelowa nowych drażetek Tic Tac Icegloo to młodzi, aktywni ludzie w wieku 18-25 lat. Oni lubią to, co oryginalne, nowe i zabawne – słowem wszystko, co jest cool. Aby przekonać ich do nowego produktu, postanowiliśmy przygotować kampanię pełną humoru i świeżości” - powiedział Adam Miecznikowski, Group Account Director Publicis.
Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy Carat Polska.