Trwa ładowanie...
d1oyfcn
dwójka
16-05-2008 08:00

Dwójka pokaże polski megakoncert PKO BP z Londynu


Największe polskie gwiazdy wystąpią podczas PKO BP London Live -
Polish Music Festival, pierwszego tak dużego festiwalu polskiej
muzyki rozrywkowej za granicą. Impreza odbędzie się w niedzielę 7
września 2008 roku na Wembley Arena w Londynie, a pokaże ją TVP 2.

d1oyfcn
d1oyfcn

Celem organizatorów - PKO BP oraz agencji marketingu muzycznego STX Jamboree - jest stworzenie jednodniowego festiwalu polskiej muzyki rozrywkowej w Londynie skierowanego przede wszystkim do Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii, ale także do brytyjskich widzów pragnących poznać polską kulturę.

Podczas PKO BP London Live na głównej scenie zagrają: Bajm, Lady Pank, Kayah, Doda, Monika Brodka, Wilki, Bracia i Natalia Kukulska. Przed Wembley Arena stanie także mniejsza scena, na której zaprezentują się młodzi polscy wykonawcy, w tym także ci artyści, którzy rozpoczynają swoją karierę w Wielkiej Brytanii. Koncert poprowadzą Kayah, Rafał Bryndal oraz Monika Richardson i Tomasz Kammel.

- PKO BP London Live to wydarzenie bez precedensu w polskiej historii muzyki rozrywkowej. Planowaliśmy i przygotowywaliśmy je już od 2 lat - podkreśla Stanisław Trzciński, prezes STX Jamboree.

Organizatorzy spodziewają się, że w ciągu całego dnia festiwal odwiedzi około 20 tysięcy widzów. PKO BP London Live będzie otwarty dla publiczności - nie ma w planach sprzedaży biletów. Godzinne koncerty będą odbywały się od około godziny 12:00 do około 22:00.

d1oyfcn

Obszerne fragmenty festiwalu PKO BP London Live w ciągu dnia oraz wieczorną część imprezy zobaczą widzowie TVP 2, która została partnerem imprezy. Studio Festiwalowe poprowadzą Monika Richardson i Tomasz Kammel.

- Ze względu na skalę przedsięwzięcia i wysoki poziom artystyczny, PKO BP London Live ma szansę dołączyć do pierwszej ligi europejskich wydarzeń muzycznych. Chcemy budować sukces festiwalu poprzez szeroką promocję na antenie TVP 2 - mówi Wojciech Pawlak, dyrektor Dwójki.

PKO BP London Live towarzyszyć będzie intensywna kampania promocyjna. W Wielkiej Brytanii będzie ona widoczna na stacjach metra, na autobusach, a także w prasie brytyjskiej oraz polonijnej.

W Polsce w promocję festiwalu włączą się czołowe media, w tym telewizja, firma outdoorowa, czołowy dziennik, tygodnik oraz portal internetowy, a także ogólnopolska stacja radiowa. Kampania reklamowa będzie także wspierania przez działania PR.

d1oyfcn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1oyfcn
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj