Deutsche Bank zachęca do wymyślania haseł promocyjnych db kredytu
Deutsche Bank zachęca klientów składających wnioski o db kredyt do
wymyślania promujących go haseł. Odpowiednie kupony pojawiają się w
TV guide'ach wydawnictwa Bauer.
W organizowanym przez Deutsche Bank konkursie na hasło reklamowe mogą brać udział wszyscy, którzy do 10 listopada dołączą do swojego wniosku o db kredyt kupon ze sloganem promującym tą ofertę. Kupony konkursowe od 9 września zamieszczane są w TV guide'ach wydawanych przez Bauer: 'Tele Tydzień', 'Tele Świat', 'To & Owo', 'Telemax', 'Kurier TV', 'Imperium TV', 'Super TV'.
Ponieważ łączny nakład tych tytułów przekracza 4 mln egzemplarzy, Deutsche Bank liczy, że o konkursie dowie się z publikowanych w nich ogłoszeń ok. 15 mln osób. Najlepszych 10 haseł zostanie wybranych do 30 listopada, a ich autorzy otrzymają nagrody.