Trwa ładowanie...

Czy wiesz, o czym marzą kobiety?

Zdrowie, rodzina, życie zawodowe, sytuacja
materialna i miejsce zamieszkania - takie odpowiedzi padały w
pierwszej kolejności, gdy OBOP poprosił kobiety o wymienienie
jednego marzenia, które mogłoby się spełnić.

Czy wiesz, o czym marzą kobiety?Źródło: Jupiterimages
depe7q2
depe7q2

"Załóżmy, że ma pani możliwość spełnić jedno swoje marzenie. Czego ono by dotyczyło i co by to było?" - brzmiało pytanie OBOP. Można było wskazać maksymalnie cztery odpowiedzi.

Wynika z nich, że Polki wiążą swoje największe marzenia z takimi wartościami jak zdrowie (21%) i rodzina (18%). Dla blisko co piątej kobiety (17%) największe marzenie dotyczy życia zawodowego i sytuacji materialnej, a także miejsca zamieszkania. W dalszej kolejności wymieniano sposób spędzania wolnego czasu (12%), 6% wspomniało o rozwoju osobistym, 2% - o wyglądzie. 7% deklaruje, że nie ma takiego marzenia.

Badano także podejście do spraw mody i urody. 58% Polek pytanych o swe pragnienia w tej sferze odparło, że chciałyby wydawać więcej pieniędzy na te cele, 45% - często wymieniać zawartość swej szafy na zgodną z obecnie obowiązującymi trendami. 29% badanych zadeklarowało, że gdyby mogły, poświęcałyby więcej czasu na zakupy.

Polki nie mają również oporów przed zmianami w swoim wyglądzie - odnotowuje OBOP. 28% twierdzi, że chętnie skorzystałoby z porad stylisty lub wizażysty, który na co dzień współpracuje ze znanymi osobami i gwiazdami. 12% marzy o ubieraniu się w kreacje od największych projektantów mody, a 10% - o profesjonalnej sesji fotograficznej.

depe7q2

Marzenia Polek różnią się w zależności od zmiennych społeczno-demograficznych - ocenia OBOP. Potrzebę zwiększonych wydatków najczęściej deklarują młode kobiety, które się jeszcze uczą (78%), są w wieku 15-24 lata (72%), stanu wolnego (68%), z wykształceniem podstawowym (66%).

Bieżące podążanie za najnowszą modą najczęściej marzy się kobietom w wieku 35-44 lat (55%), pracującym umysłowo (54%). Polki posiadające dzieci (48%), nieco częściej niż kobiety bezdzietne (40%), chciałyby odświeżyć zawartość szafy.

OBOP badał marzenia kobiet w czerwcu, w ramach projektu badawczego face-to-face typu omnibusowego, przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie Polek w wieku 15-54 lata. Instytut badawczy nie podał wielkości próby, ale informuje, że wyniki badania są reprezentatywne ze względu na wiek i region zamieszkania badanych kobiet. Badanie zrealizowano na zlecenie firmy BBC LifeStyle.

depe7q2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
depe7q2
Więcej tematów