Northrop Tacit Blue
Rozwijany na przełomie lat 70. i 80. Northrop Tacit Blue był eksperymentalną maszyną, która miała pokazać, że samolot wykonany w technologii stealth i pełniący rolę latającego stanowiska radarowego nadzoru pola walki, może z powodzeniem operować w bezpośredniej bliskości linii frontu. Doświadczenia zdobyte podczas jego eksploatacji pozwoliły sprawdzić wiele innowacyjnych rozwiązań technicznych, które potem z powodzeniem zastosowano w innych konstrukcjach o obniżonej wykrywalności.
Z powodu swoich charakterystycznych kształtów, Tacit Blue był często nazywany przez wojskowych "wielorybem" albo "szkolnym autobusem kosmitów". W czasie testów w latach 1982-1985 maszyna wykonała ponad 130 lotów, łącznie spędzając w powietrzu ok. 250 godzin.
Amerykańskie siły powietrzne ujawniły istnienie programu dopiero w 1996 roku, a osobliwy samolot trafił do muzeum sił powietrznych w bazie Wright-Patterson w stanie Ohio.