Trwa ładowanie...
d1huy8b
coca-cola
18-04-2008 08:00

Coca-Cola: futbol po radosnej stronie życia


Pod hasłem "Piłka po radosnej stronie życia" rozpoczęła się
kampania marki Coca-Cola związana z Mistrzostwami Europy w piłce
nożnej - EURO 2008.

d1huy8b
d1huy8b

Najważniejsze elementy kampanii to nowa odsłona portalu Coke.pl oraz oparta o niego specjalna promocja konsumencka. W konkursie wszyscy nabywcy Coca-Coli, Coca-Coli Light, Coca-Coli Zero, Fanty Orange i Sprite'a mogą rywalizować o 64 podwójne bilety na grupowe mecze Polaków. Dodatkowo w ramach programu, który Coca-Cola ma na wyłączność na EURO wyjedzie ośmiu młodych fanów piłki nożnej, którzy towarzyszyć będą polskiej reprezentacji podczas meczu z Niemcami.

W związku z wprowadzeniem na rynek nowego napoju Coca-Cola Zero dla mężczyzn, konsumenci mogą też wziąć udział w programie Ultimate Access. Twórcy najlepszej pracy fotograficznej lub filmowej, która odda hasło "Męski Manifest" mogą wygrać 3 podwójne, ekskluzywne pakiety wyjazdowe i zobaczyć miejsca zwykle niedostępne dla kibica. Będą mogli między innymi obejrzeć z bliska rozgrzewkę polskiej reprezentacji, zajrzeć do studia transmisyjnego, odwiedzić centrum UEFA, a także wziąć udział w pomeczowym "VIP after party".

Kampanii "Piłka po radosnej stronie życia" towarzyszyć będą trzy spoty telewizyjne:
20" teaser, którego emisja rozpoczęła się 31 marca oraz emitowane od 5 maja 30-sekundowy spot główny i jego 10" skrót. Główna wersja spotu pojawi się także w kinach. Kampania potrwa do końca czerwca.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Publicis, a zakup mediów koordynuje dom mediowy Starcom. Wszystkie aktywacje internetowe oraz nową odsłonę coke.pl przygotowała agencja K2 Internet, za działania PR odpowiadają agencje Edelman Polska oraz CIC.

d1huy8b
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1huy8b
Więcej tematów