Ciszewski Public Relations z akcją do właścicieli kotów
We wrześniu br. Ciszewski Public Relations rozpoczyna realizację
kampanii informacyjnej dla firmy Bayer. Podstawowym celem kampanii
jest podniesienie świadomości właścicieli kotów na temat
profilaktyki odrobaczania ich pupili oraz ryzyka związanego z
pasożytami wewnętrznymi.
29.08.2008 08:00
Kampania "Okiełznaj pazur" ma również na celu przekonanie właścicieli kotów do stosowania nowej metody odrobaczania, umożliwiającej bezpieczną i bezstresową aplikację preparatu leczniczego.
"Poprzez kampanię 'Okiełznaj pazur' chcemy edukować właścicieli kotów, zwiększać świadomość na temat profilaktycznego odrobaczania kotów, ale jednocześnie przekonać, że podawanie leku naszym podopiecznym nie musi być traumatycznym przeżyciem ani dla kotów, ani dla ich właścicieli. Kampania opiera się głównie na działaniach niestandardowych - naszym zdaniem niekonwencjonalna, humorystyczna forma komunikacji zwiększy efektywność kampanii" - mówi Cezary Żbikowski z Działu Weterynaryjnego firmy Bayer.
Działania agencji dla firmy Bayer obejmują m.in. komunikację z mediami, pozycjonowanie ekspertów, oraz działania e-pr. W kampanii zostaną zastosowane również niestandardowe formy komunikacji wirusowej i multimedialnej skierowane do mediów, lekarzy weterynarii oraz właścicieli kotów.