Canal+ Cyfrowy: czas na kanał typu dom i ogród
We wrześniu spółka Canal+Cyfrowy uruchomi zapowiadany kanał
tematyczny typu dom i ogród. Będzie on nosić nazwę Domo.tv. Nowa
stacja poruszać będzie tematy związane z budowaniem, remontowaniem,
aranżacją wnętrz, designem i architekturą, a także projektowaniem i
pielęgnowaniem zieleni.
19.06.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na antenie Domo.tv oprócz serii poradnikowych gościć będą filmy dokumentalne, programy rozrywkowe i serie reality oraz filmy fabularne. Stacja realizować będzie też własne produkcje we współpracy z ekspertami rynku budowlanego i dekoracyjnego.
- W Polsce, gdzie zima trwa co najmniej pół roku, ludzie spędzają większość czasu w domu, dlatego też wszystko, co jest z nim związane, staje się bardzo istotnym elementem życia podkreśla Małgorzata Seck, która została dyrektor zarządzającą Domo.tv. Stanowisko brand managera stacji objęła Joanna Albin, a PR-em zajmuje się Anna Pietraszek-Milewicz z agencja Pi-aR+.
Grupa docelową Domo.tv będą kobiety i mężczyźni powyżej 25. roku życia poszukujący inspiracji dla domu i ogrodu, osoby, które cenią piękno otoczenia i funkcjonalność przestrzeni.
Kanał będzie nadawany początkowo w od 7.00 do 1.00 w nocy, docelowo planowana jest emisja całodobowa. W momencie startu stacja będzie dostępna w pakiecie podstawowym platformy Cyfra+ w pakiecie podstawowym i w sieciach kablowych.
Domo.tv współpracuje z agencją brandingową Mamastudio, która jest autorem nazwy i logotypu kanału oraz będzie odpowiedzialna za branding i kampanię reklamową wprowadzającą stację na rynek. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG Media Planning, zaś sprzedażą czasu reklamowego Domo.tv zajmie się dom sprzedaży ATMedia, obsługujący również pozostałe kanały spółki.