„Biedronka” przejmuje sklepy „Piotr i Paweł”. Powiększy się o pięć nowych lokalizacji
„Biedronka” przejmuje pięć pierwszych sklepów rodzinnej sieci „Piotr i Paweł”. Zobacz, jakie zmiany czekają klientów.
„Biedronka” przejmuje sklepy „Piotr i Paweł”
Wiadomo, że portugalski właściciel sklepów „Biedronka” – Jeronimo Martins przejmuje pięć pierwszych sklepów rodzinnej sieci „Piotr i Paweł”. Martins wprowadzi do lokali swój brand oraz towar. W ciągu najbliższych dni „Biedronka” wcieli sklepy znajdujące się w: Kaliszu (ul. Młynarska), Wrocław (lokale na ul. Grabiszyńskiej i ul. Dokerskiej), Tychach (ul Towarowa) oraz w Poznaniu (ul. Szwedzka).
Nowe „Biedronki” – asortyment sklepów
Klienci „Biedronek” będą mieli do wyboru szeroką gamę produktów własnych marek spółki oraz świeżych warzyw i owoców. Dodatkowymi ofertami lokali będą oferty czasowe, liczne promocje oraz możliwość dołączenia do programu lojalnościowego. We wszystkich pięciu sklepach „Biedronki” zaoferują klientom oddzielne lady z serami, mięsem oraz wyrobami garmażeryjnymi.
Zdaniem dyrektora operacyjnego makroregionu w Jeronimo Martins Polska – Pawła Stoleckiego rozszerzenie zakresu usług będzie kolejnym krokiem do naturalnego rozwoju „Biedronki”, który usatysfakcjonuje klientów. Chociaż na tle dużej ilości obiektów w całej Polsce 5 sklepów stanowi niewielką liczbę, z perspektywy skali działania sieci, przejęcie ich dobrze wpisze się w strategię „Biedronki”.
„Piotr i Paweł” – groźba bankructwa
Warto podkreślić, że przejmowanie części sklepów przez branżowego inwestora stanowi element planu restrukturyzacji „Piotra i Pawła”. 12 września poznański są otworzył dla niego postępowanie sanacyjne, co ma pozwolić spółce stanąć na nogi. Niewykluczone, że „Biedronka” przejmie następne sklepy „Piotra i Pawła”. Nadal trwają rozmowy w tym temacie, a Jeronimi Martins jest jednym z głównych zainteresowanych.