Awanse w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer
Od września Magdalena Rzepnicka została p.o. dyrektora działu
promocji sprzedaży i marketingu w Wydawnictwie Bauer, a Maciej
Osajda objął w spółce stanowisko dyrektora działu reklamy pism
poradniczo-rozrywkowych.
01.09.2008 08:00
Magdalena Rzepnicka zastąpiła Marka Golińskiego, który odszedł z wydawnictwa. Dotychczas pełniła ona funkcję kierownika butiku kreatywnego i promocji w firmie. Na razie nie jest na to stanowisko prowadzona rekrutacja, ale ma ono zostać docelowo obsadzone.
Maciej Osajda od stycznia br. pełnił obowiązki dyrektora działu reklamy pism poradniczo-rozrywkowych w wydawnictwie (przejął je po Michale Staszewskim, który odszedł z Bauera). Wcześniej był kierownikiem tego działu.
Zarówno Rzepnicka, jak i Osajda podlegają bezpośrednio Maciejowi Kutakowi, dyrektorowi biura reklamy i planowania mediów w Wydawnictwie Bauer.