Trwa ładowanie...
ycipk-1vg4ez
ycipk-1vg4ez
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Anita Gargas skarży Strzembosza za sugestie, że jest agentem

Anita Gargas, zastępca kierownika redakcji Publicystyki i Reportażu TVP1, złożyła w Sądzie Okręgowym w Warszawie pozew o ochronę dóbr osobistych przeciwko Maciejowi Strzemboszowi. Gargas domaga się przeprosin za sugestie, że jest agentem i pracuje na niejawnym etacie w Wojskowych Służbach Informacyjnych. Jednocześnie Gargas poinformowała, że "każde powielanie oszczerstw Macieja Strzembosza będzie uznane za naruszenie jej dóbr osobistych".
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
ycipk-1vg4ez

23 października 2006 roku producent telewizyjny Maciej Strzembosz w komentarzu do bloga Bogusława Chraboty napisał m.in., że chciałby spytać Anitę Gargas, "czy jest prawdą, że pracuje na niejawnym etacie w WSI?". "Bo jeśli to prawda, to mam dla Pani tę sama radę: proszę powiedzieć całą prawdę i wybrać sobie jakąś pokutę z dala od mediów" - napisał Strzembosz.

Zdecydowanie zaprzeczam takim sugestiom. To jest po prostu absurd - powiedziała Gargas. Dodała, że jeszcze 23 października, gdy wpis pojawił się w Internecie, zwróciła się w tej sprawie do adwokata.

Przeciwko sugestiom na temat rzekomej współpracy Gargas ze służbami zaprotestowała również dyrekcja Programu 1 TVP.

ycipk-1vg4ez

Zamieszczone w Internecie sugestie na temat współpracy dziennikarza ze służbami specjalnymi dotknęły nie tylko Gargas.

W swoim blogu Jan Pospieszalski, autor programu "Warto rozmawiać" w TVP, zarzucił Andrzejowi Morozowskiemu z TVN "mocno podejrzane" kontakty z UOP. Pospieszalski napisał, że Morozowski miał w 1997 roku uprzedzić szefa UOP o tym, że gazeta "Życie" planuje publikacje artykułów na temat kontaktów Aleksandra Kwaśniewskiego z rosyjskim szpiegiem Władimirem Ałganowem.

Również ta sprawa prawdopodobnie znajdzie finał w sądzie. Morozowski bowiem zdecydowanie zaprzeczył tym informacjom i zapowiedział, że jeśli Pospieszalski go nie przeprosi, skieruje sprawę do sądu. W tej chwili sprawa jest na takim etapie, że materiały jej dotyczące poszły do adwokata. Czekam, by prawnik sformułował wniosek do sądu - powiedział Morozowski.

Sam Pospieszalski odmówił wypowiedzi na ten temat.

ycipk-1vg4ez
Polub WP Wiadomości
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Ważne
0
Smutne
0
Ciekawe
0
Irytujące
Trwa ładowanie
.
.
.

ycipk-1vg4ez

ycipk-1vg4ez
ycipk-1vg4ez