Trwa ładowanie...
d1xdu9r
shell
+1
13-06-2008 08:00

AMS zwycięzcą przetargu na obsługę stacji Shell


AMS wygrał przetarg i został wyłącznym partnerem Shell Polska w
zakresie wykorzystania terenów stacji pod inwestycje związane z
budową nowych nośników reklamowych.

d1xdu9r
d1xdu9r

Umowa między AMS i Shellem została podpisana na trzy lata z opcją przedłużenia kontraktu. Nie ogranicza się do jednego typu konstrukcji reklamowych, na jej mocy możliwe będzie instalowanie różnych typów nośników.

Decydującymi kryteriami wyboru były warunki finansowe kontraktu oraz procedury operacyjne jego realizacji. W przetargu AMS pokonała Clear Channel i Stroera.

W Polsce do Shella należy obecnie 320 stacji.

d1xdu9r
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1xdu9r
Więcej tematów