Zmiany w piśmie dla klientów kasyn
Od drugiego numeru kwartalnik "Prestige" przygotowywany przez
agencję Concept Publishing Polska dla klientów sieci kasyn Orbis
Casino i Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowycch przeszedł
liczne zmiany.
05.08.2008 08:00
Podwojona została objętość pisma (z 24 do 48 stron bez okładek), grzbiet szyty został zmieniony na grzbiet klejony, a layout tytułu został zmodyfikowany, stająć się bardziej ekskluzywnym.
Poza tym oprócz polskich tekstów w "Prestige" pojawiły się ich angielskie tłumaczenia. Wprowadzono także więcej treści lifestylowych, dodano cykl o kasynach świata oraz rozszerzono komendium informacyjne o grach i kasynach.
Drugi numer kwartalnika "Prestige" ukazął się na poczatku sierpnia br. Pismo dystrybuowane jest na terenie kasyn i salonów gier należących do firm Orbis Casino i Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe.