Zmiany personalne w Edelman Polska
Szefem nowoutworzonego w Edelman Polska działu kryzysu został Dariusz Chomka, dotychczasowy dyrektor działu komunikacji korporacyjnej.
16.03.2006 06:36
Wcześniej zajmował się komunikacją kryzysową i zarządzaniem problemami w ramach projektów z dziedziny komunikacji korporacyjnej i wewnętrznej oraz komunikacji fuzji i przejęć. Do dotychczasowych klientów Dariusza należą: BAE Systems, Vattenfall, Shell, Rolls-Royce, MOL, Marconi, Gripen International, Eli Lilly, Alergan i Stowarzyszenie Firm Farmaceutycznych w Polsce. Dariusz studiował językoznawstwo oraz marketing.
Jarosław Bańda został nowym szefem działu komunikacji korporacyjnej w Edelman Polska. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z programami społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), komunikacją wewnętrzną i zarządzaniem problemem. Przed dołączeniem do zespołu Edelman Polska był szefem działu PR w Biurze Handlowym Polpharma SA. Wcześniej, przez ponad 2 lata kierował komunikacją zewnętrzną Banku Pekao SA. Doświadczenie konsultanta PR zdobył w agencji BCA S.A., gdzie jako Senior Associate doradzał m.in. firmom: GlaxoSmithKline, Boehringer Ingelheim, Vattenfall, Walt Disney Company, ITI Cinema. Pierwsze doświadczenia zdobywał w Biurze PR Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA. Absolwent dziennikarstwa i nauk politycznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
Zastępcą szefa działu komunikacji korporacyjnej została Ewa Skibińska, do tej pory Account Director w dziale zarządzania wizerunkiem marki. Ewa Skibińska posiada ponad 10-letnie doświadczenie w public relations, zarówno w firmach (Wella, PTK Centertel, British Council) oraz w agencjach public relations. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz PR marki. Pracuje m.in. dla firmy biotechnologicznej Amgen oraz Budimex. Lista wcześniejszych klientów Ewy obejmuje m.in.: Cisco Systems (Akademie Sieci Komputerowych Cisco), American Power Conversion, Agfa, PZL Mielec, Technicolor i Wienerberger. Ukończyła Prywatną Wyższą Szkołę Biznesu i Administracji na Wydziale Administracji Instytucji Zagranicznych. Od dwóch lat jest członkiem Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Public Relations.
Do zespołu Edelman Polska dołączyła także Magdalena Olczak. Magdalena zajmuje stanowisko Account Managera w dziale zarządzania wizerunkiem marki. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 1999 r. w agencji PR Best Communications Group i kontynuowała w Ink&Company oraz ComPress. Realizowała projekty PR między innymi dla takich firm, jak Stowarzyszenie Firm Farmaceutycznych w Polsce, Gilette Poland S.A., Prokom Software S.A., Link4 TU S.A. Ostatni rok zajmowała się kompleksową obsługą Philips Polska. Absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie.