ZKDP: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych
Październik 2007: większość miesięczników skierowanych do młodzieży
zanotowała mniejszą sprzedaż niż rok wcześniej.
16.01.2008 08:00
Miesięcznik '"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w październiku 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 152 058 egz. (spadek o 14,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowała się ''Dziewczyna" (Wydawnictwo Axel Springer Polska) z wynikiem 143 874 egz. (spadek o 10 proc.) a na trzecim 'Fun Club' (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 127 778 egz.(wzrost o 38 proc.).
październik
* * 2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 152058 177570
Dziewczyna 143874 159675
Fun Club 127778 92500
Popcorn 116141 116158
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 79625 62799
2007
* * październik wrzesień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 152058 172605
Dziewczyna 143874 151518
Fun Club 127778 117024
Popcorn 116141 151055
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 79625 66504