Trwa ładowanie...
dv9l44x
03-10-2005 19:40

Wzrost reklamy internetowej w Wielkiej Brytanii o 62%

Wartość reklam zamieszczonych w
brytyjskich portalach internetowych wzrosła w pierwszej połowie
2005 r. o 62% w porównaniu z analogicznym okresem roku
ubiegłego - wynika z raportu przygotowanego przez firmę
PriceWaterhouseCoopers na zlecenie organizacji regulującej rynek
reklamy internetowej IAB (Internet Advertising Bureau).

dv9l44x
dv9l44x

Wartość internetowych reklam wyniosła w tym okresie ponad 490 milionów funtów (ok. 2,8 mld zł). Pod względem udziału w rynku po raz pierwszy internet przekroczył na Wyspach wartość reklamy zewnętrznej (outdoor). Reklama online "zgarnęła" w pierwszym półroczu 2005 r. 5,8% rynku reklamy, a outdoor 5,1%.

Rynek reklamy online jest najszybciej rozwijającą się gałęzią całego rynku reklamowego w Wielkiej Brytanii. W ubiegłym roku reklama w sieci przekroczyła wartość reklamy radiowej. Według specjalistów z IAB wartość tej części rynku reklamowego osiągnie w tym roku miliard funtów (ok. 6 mld zł).

dv9l44x
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dv9l44x
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj