Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce - w Wirtualnej Polsce
Wirtualna Polska wystartowała z kampanią wizerunkową, nowym logo i nową stroną główną.
01.09.2014 | aktual.: 01.09.2014 17:51
Zmieniamy się, by być dla Was inspirującym, innowacyjnym medium, partnerem pierwszego wyboru, dostarczającym najważniejsze informacje w optymalny, dynamiczny i przyjazny sposób.
W kampanii zestawiliśmy mocne, odważne hasła z interesującą formą graficzną. Chcemy podkreślić, że korzystając z WP możecie w pełni uczestniczyć w tym, co dzieje się w kraju i na świecie. Możecie dowiedzieć się, co myśli większość Polaków, czym żyją, co ich porusza. Spot reklamowy idealnie obrazuje nasz cel: jako internetowe, nowoczesne i prężne medium będziemy prezentować wszystko, co ważne, w nowoczesnej i atrakcyjnej formie. Pomysłodawcą kampanii jest jedna z najlepszych agencji reklamowych - Scholz and Friends Warszawa.
Zachęcamy Was do obejrzenia spotu.
Zmieniliśmy logo WP. Jest ono teraz nowoczesne i pełne ekspresji, a zarazem odwołuje się do naszych korzeni, do polskości. Podkreśla dynamizm WP i naszą pozycję lidera. Różne kształty, które może przyjąć, wskazują na energię i wszechstronność Wirtualnej Polski. Tacy właśnie jesteśmy:)
Naszym znakiem graficznym mówimy: WP to odważna, innowacyjna marka. To także polska marka- wyjaśnia Marta Czartoryska-Żak, VP ds. Marketingu i PR Grupy WP. -_ Zmieniając logo, produkt, język komunikacji realizujemy naszą misję. Chcemy być partnerem pierwszego wyboru dla Polaków, dostarczając im angażujące informacje, rozrywkę, usługi oraz inspirując w podejmowaniu codziennych decyzji._
Prezentujemy Wam również nową stronę główną, która całkowicie zmienia sposób myślenia o mediach internetowych. Mówimy głównie obrazem, stawiamy na multimedia, dzielimy stronę na wyraźne bloki tematyczne. Dzięki temu każdy łatwo i szybko odnajdzie na niej swoje miejsce. Strona główna jest przejrzysta i użyteczna, a bogactwo wyrazistych zdjęć i multimediów sprzyja scrollowaniu - jak w ulubionych serwisach społecznościowych.
WP ma teraz swój charakter. To był nasz cel. Złamaliśmy stereotypy, bo chcieliśmy zmienić myślenie o portalu. Prezentować treści w nowy, mocny sposób, bez kompleksów. Z rozmachem, nasyconymi kolorami, dużymi zdjęciami - podkreśla Adam Plona, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w Grupie WP. - Jeśli coś się stało, nasi użytkownicy będą o tym wiedzieć i będą czuli, że są w centrum wydarzeń. Chcemy sprawiać, by codziennie byli ciekawi tego, co znajduje się za kolejnym przesunięciem myszki.
Nowe logo WP zaprojektowała agencja brandingowa BNA.