Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce - w Wirtualnej Polsce

Wirtualna Polska wystartowała z kampanią wizerunkową, nowym logo i nową stroną główną.

Obraz

Zmieniamy się, by być dla Was inspirującym, innowacyjnym medium, partnerem pierwszego wyboru, dostarczającym najważniejsze informacje w optymalny, dynamiczny i przyjazny sposób.

W kampanii zestawiliśmy mocne, odważne hasła z interesującą formą graficzną. Chcemy podkreślić, że korzystając z WP możecie w pełni uczestniczyć w tym, co dzieje się w kraju i na świecie. Możecie dowiedzieć się, co myśli większość Polaków, czym żyją, co ich porusza. Spot reklamowy idealnie obrazuje nasz cel: jako internetowe, nowoczesne i prężne medium będziemy prezentować wszystko, co ważne, w nowoczesnej i atrakcyjnej formie. Pomysłodawcą kampanii jest jedna z najlepszych agencji reklamowych - Scholz and Friends Warszawa.

Zachęcamy Was do obejrzenia spotu.

Zmieniliśmy logo WP. Jest ono teraz nowoczesne i pełne ekspresji, a zarazem odwołuje się do naszych korzeni, do polskości. Podkreśla dynamizm WP i naszą pozycję lidera. Różne kształty, które może przyjąć, wskazują na energię i wszechstronność Wirtualnej Polski. Tacy właśnie jesteśmy:)

Naszym znakiem graficznym mówimy: WP to odważna, innowacyjna marka. To także polska marka- wyjaśnia Marta Czartoryska-Żak, VP ds. Marketingu i PR Grupy WP. -_ Zmieniając logo, produkt, język komunikacji realizujemy naszą misję. Chcemy być partnerem pierwszego wyboru dla Polaków, dostarczając im angażujące informacje, rozrywkę, usługi oraz inspirując w podejmowaniu codziennych decyzji._

Obraz

Prezentujemy Wam również nową stronę główną, która całkowicie zmienia sposób myślenia o mediach internetowych. Mówimy głównie obrazem, stawiamy na multimedia, dzielimy stronę na wyraźne bloki tematyczne. Dzięki temu każdy łatwo i szybko odnajdzie na niej swoje miejsce. Strona główna jest przejrzysta i użyteczna, a bogactwo wyrazistych zdjęć i multimediów sprzyja scrollowaniu - jak w ulubionych serwisach społecznościowych.

WP ma teraz swój charakter. To był nasz cel. Złamaliśmy stereotypy, bo chcieliśmy zmienić myślenie o portalu. Prezentować treści w nowy, mocny sposób, bez kompleksów. Z rozmachem, nasyconymi kolorami, dużymi zdjęciami - podkreśla Adam Plona, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w Grupie WP. - Jeśli coś się stało, nasi użytkownicy będą o tym wiedzieć i będą czuli, że są w centrum wydarzeń. Chcemy sprawiać, by codziennie byli ciekawi tego, co znajduje się za kolejnym przesunięciem myszki.

Zapraszamy do obejrzenia filmu o pracach nad nowym logo.

Nowe logo WP zaprojektowała agencja brandingowa BNA.

Źródło artykułu: WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Zełenski szczerze o Pokrowsku: Rosjanie mają tam 170 tys. ludzi
Zełenski szczerze o Pokrowsku: Rosjanie mają tam 170 tys. ludzi
Niepokój wśród pracowników LOT. Chodzi o hotel w Kairze
Niepokój wśród pracowników LOT. Chodzi o hotel w Kairze
Alert RCB. Woda zdatna do picia tylko po przegotowaniu
Alert RCB. Woda zdatna do picia tylko po przegotowaniu
Wody Polskie pod lupą. Prezes składa zawiadomienie do prokuratury
Wody Polskie pod lupą. Prezes składa zawiadomienie do prokuratury
Planowali atak w Halloween. FBI zatrzymało ich w ostatniej chwili
Planowali atak w Halloween. FBI zatrzymało ich w ostatniej chwili
Kreml odmawia komentarza. Spotkanie Trump-Putin odwołane z powodu noty?
Kreml odmawia komentarza. Spotkanie Trump-Putin odwołane z powodu noty?
Rosyjski samolot nad Bałtykiem. Polska poderwała myśliwce
Rosyjski samolot nad Bałtykiem. Polska poderwała myśliwce
NIK o likwidacji "kopciuchów". Istotne niedociągnięcia w 5 regionach
NIK o likwidacji "kopciuchów". Istotne niedociągnięcia w 5 regionach
Pogoda szybko się zmieni. Jest najnowsza prognoza
Pogoda szybko się zmieni. Jest najnowsza prognoza
Koszty wyjazdu Hołowni do USA. Same bilety 123 tys. złotych
Koszty wyjazdu Hołowni do USA. Same bilety 123 tys. złotych
Prokuratura zabiera głos ws. zwłok 18-latka. Wiadomo, co po sekcji
Prokuratura zabiera głos ws. zwłok 18-latka. Wiadomo, co po sekcji
Śmiertelny wypadek na obwodnicy Brzegu. Nie żyje policjant
Śmiertelny wypadek na obwodnicy Brzegu. Nie żyje policjant