Wprost inwestuje w rozwój technologii i badania
AWR "Wprost", wydawca tygodnika "Wprost", inwestuje blisko pół
miliona złotych w najnowszą wersję systemu wydawniczego
PlanSystem4. Wydawnictwo planuje także badania marektingowe swojego
głównego tytułu.
Jak informuje AWR "Wprost", elektroniczny szpigiel oszczędzi czas pracowników i zminimalizuje możliwość błędu przy planowaniu wydania, a w pełni elektroniczny przepływ dokumentów i zdjęć, ułatwi pracę redakcji i działowi graficznemu. System zmniejszy także ilość wydruków w procesie produkcyjnym, co niesie za sobą dodatkową korzyść dla środowiska naturalnego i oszczędności dla wydawcy.
Dostęp do systemu przez Internet przyspieszy przekazywanie materiałów przez korespondentów i pracowników tygodnika "Wprost", którzy będą mogli wysyłać i edytować teksty do szpigla z każdego miejsca na świecie. Kolejną zaletą będzie również poprawa współpracy z reklamodawcami. Za pośrednictwem przeglądarki www będą oni mogli zobaczyć swoją reklamę na makiecie "Wprost", jeszcze przed publikacją tygodnika.
AWR Wprost planuje również w najbliższym czasie szeroko zakrojone badania marketingowe swojego tygodnika. W przetargu została już wyłoniona firma, która przeprowadzi badania.
- Rynek tygodników wciąż się zmienia. Chcemy dokładnie zbadać tendencje, jakie na nim panują. Wyniki badań pomogą nam dopasować tytuł i jego zawartość do wymogów rynku oraz gustów i oczekiwań współczesnego czytelnika - mówi Amadeusz Król, wiceprezes i dyrektor generalny AWR "Wprost".