PolskaWirtualny urząd

Wirtualny urząd

"Nasz Dziennik" pisze, że łodzianie będą mogli już w połowie stycznia załatwić wiele urzędowych spraw przez Internet. Dobiegają bowiem końca prace przy wdrażaniu projektu elektronicznego urzędu miasta.

Od 15 stycznia na stronie internetowej www.eurzad.uml.lodz.pl będą sukcesywnie udostępniane kolejne pakiety formularzy, które umożliwią załatwienie około stu spraw, związanych między innymi z zameldowaniem, dowodem rejestracyjnym czy zasiłkami. W kolejnych latach system ma się rozrastać tak, aby można było załatwić przez Internet każdą sprawę nie wymagającą osobistej obecności w urzędzie.

Osoby nie mające dostępu do Internetu będą mogły skorzystać z dziesięciu tak zwanych furtek miejskich, otwartych w delegaturach urzędu miasta i niektórych większych sklepach. Dotychczasowy koszt projektu to 17 milionów złotych. Trzy czwarte tej sumy pokryła Unia Europejska. (IAR)

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)