Wiek dojrzewania a reforma edukacji. "Przesuwanie młodzieży nie rozwiąże problemu"
- Co zmieniliśmy rozmieszczając 15-latków z 6-latkami w jednej szkole? Rozwiązaliśmy problemy wieku dojrzewania? Nie – mówi Dorota Łoboda ze stowarzyszenia Rodzice Przeciw Reformie Edukacji. - Zawsze będą przypadki patologii. Media lubowały się w nagłaśnianiu przypadków pobicia czy zażywania narkotyków. I w społeczeństwie gimnazjum zaczęło funkcjonować jako siedlisko patologii – dodała w programie "Tłit".
Przypadki patologii to Były nagłaś… Rozwiń
Transkrypcja:
Przypadki patologii to
Były nagłaśniane one będą się zdarzały zawsze czy to będzie gorzej
Warszawa zoo
Gimnazjalistach po prostu brzydko gimbaza
Co co co co mieli na myśli pamiętajmy że ta młodzież ma swoje potrzeby ani mniszka
Szkoły przystosowane dla siebie a teraz oni się znaleźli w szkołach gdzie mają chmurki
I brzydki w szatni Igi
Gdzie zderzają się wielkim ścisku bo tak jest bardzo wielu
Warszawskich nie tylko szkoła
Że na jednym korytarzu bo nie da się oddzielić w takim
Niewiarygodnym stłuczeniu dzieci
Spotykają się
Sześciolatki
I 15 latki
I tak będzie oczywiście
Liście to nie jest nieszczęście i to nie jest tak że oni nie mogą się zamknąć bo ten 15-latek tą tylko marzę o tym żeby kopnąć
Tego sześciolatka
Zbuku piętnastolatek tego nie zrobi bo jest
Po prostu odpowiedzialnym nastolatkiem
Który zajmuje się takimi rzeczami
Natomiast
Co dobrego z tego wynikło
Co prawie nic dobrego nie wynika umieszczając ich w jednej szkole rozwiązaliśmy problemy w wieku dojrzewania No nie ona zawsze
Że będą na czym się wydaje że też połączenie takiej grupy to
Zgodnie z do Montessori też jest bardzo dobra bo starsze dzieci
Dzieci mogą uczyć
Czegoś młodszego dzieci mogą się
Przecież opiekować
A wydaje mi się że takie dokładne mówienie pomieszanie tych dzieci
To też zależy od
Szrot Renault
Ja nie mówię to znaczy
Jest to duże utrudnienie
Niebo nagle
Metry 10
Spotyka się z Marcelem 80
Metr 90 to to już są różnice
Natomiast
Na pewno
Też można tak po
Powiedziała że w wyniku
Reforma
Została
Że tak mam zatwierdzona i na to nie ma mnie miałam wpływu jako dyrektor
Baranowo
Reforma
Jest muszę dostosować warunki szkoły także
Żeby było wszystko bezpiecznie ale w takim razie reforma w eliminowania patologię różne Czy jest takie czy czy czy
Więc
U mnie się nic nie zmieniło
Tylko tak jak mówię ale
To jest ta szkoła ta
Szkoła 8
Wyeliminowało czy niewiele minova
Ale patologia Zawsze będę o to jest margines pamiętajmy Media logował się w znajdowaniu jaki
W przypadku pobicia Czy zachowania robiłem edukację ale mediana przypadki wobec czego
W społeczeństwie zaczęło funkcjonować to gimnazjum jako takie Siedlisko patologii ale to zawsze bo margines zawsze będą
Będzie jakaś młodzież która będzie się biła która będzie zażywała narkotyki
Która będzie
Dopuszczała się jakiś wykroczeń zawsze
Przeczytał będzie w podstaw
Chcę czy to będzie w
Gimnazjum czy to będzie w Liceum technikum
Po prostu tak jest tak jest społeczeństwie że jedni
Są uczciwe mi praworządne mi obywatelami obywatelka mi
Fajnie dopuszczają się różnych
Rzeczy których nie powinni
Czy typ szkoły ma na to wpływ
Nie na to wpływ ma wychowanie na to wpływ na środowisko na to wpływ ma
Charakter danej os
Osoby i
I to że my
Przesuwamy tą młodzież z jednej szkoły do drugiej to my nie zmienimy
Tych czynników
Więc ty
Jakby po co to zrobiliśmy Ja cały czas Nie wiem
To może inne pytanie To po co ustanawiamy 1 października dniem tornistra
Podoba się pani ten pan
Dacia powiem
Powiem tak jeżeli
Chodzi o ciężar plecaka
To też kolejna
Rzeczy
Wiem że jest problem życie
Dzieci mają przeładowane
A plecaki tutaj
Mogę też
Coś powiedzieć jako mama
Też to widzę czas
Czasami natomiast u mnie z kolei w szkole
Dzieci zostawiają książki
Korzystamy z podręczników
Więc nie ma
Problemu przeciążone gothamista
Natomiast skoro czasami młoda dama bierze za dużo
Miśku wczoraj biorą jakieś duże książki o samochodach No to
To wtedy tak
Plecaki że
Gdzie są ciężkie Natomiast po nas zostawiają dzieci
A w klasach 1 3 podręcznik
A do domu jeżeli mają coś do wy
Wykonania to tylko biorą ten fragment książek
Które muszą