ZTM chwali się tym, że ludzie chwalą ZTM. Czy ma powody do dumy?
"Nie pozostała niezauważona dobra praca pracowników ZTM"
05.10.2016 16:35
Pasażerowie warszawskiej komunikacji miejskiej nie szczędzą pochwał kierowcom, motorniczym i pracownikom ZTM. Chwalą m.in. za poczekanie na pasażera, kunszt w prowadzeniu pojazdu i szybkie reagowanie na zgłoszenia - poinformował WawaLove.pl Wiktor Paul z biura prasowego Zarządu Transportu Miejskiego .
Paul przywołuje przykłady. "Do Miejskiego Centrum Kontaktu często wpływają pochwały od pasażerów. We wrześniu docenili szczególnie pracę kierowców. „Kierowca jest bardzo grzeczny i miły” – napisał pasażer linii nocnej".
Przeczytajcie też: Kierowca oddał mocz w autobusie stojącym na pętli
"Inni podróżni dziękowali za pomoc przy wsiadaniu i empatię dla osób mających problemy z poruszaniem się, na które trzeba poczekać. Dziękują też pasażerki z wózkami, którym „przyklęk”, czyli obniżenie pojazdu, bardzo pomaga w dostaniu się do środka".
Przeczytajcie też: Trzykrotnie przyciął drzwiami wózek. Rasistowski atak kierowcy autobusu?
"Słowa uznania należą się również motorniczym. Motorniczy wykazał się wielkim kunsztem i uniknął wypadku – pisze pasażerka i prosi o nagrodzenie prowadzącego. Pochwały zbierają również motornicze, np. za odpowiednie i szybkie reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych".
Przeczytajcie też: W tramwaju pobito profesora UW. Motorniczy nie zareagował
"Nie pozostała niezauważona dobra praca pracowników ZTM. Pasażerowie dziękują za szybka reakcję na zgłoszenie braku rozkładu jazdy, czy zniszczenia osłaniających je pleksi. Adresatami pochwał są też pracownicy POP-ów, którzy w miły i szybki sposób obsługują podróżnych".
Przeczytajcie też: Pasażer pobity przez kontrolerów ZTM. Policja szuka świadków
"To z pewnością nie wszyscy kierowcy, motorniczowie czy pracownicy, którzy zasłużyli na pochwałę. Zachęcamy pasażerów, którzy spotkali się z pozytywnym zachowaniem pracowników komunikacji miejskiej do poinformowania ZTM o tym fakcie bezpośrednio lub przez MCK. Miłe słowa ze strony pasażerów są dla kierowców, motorniczych i pracowników ZTM największą nagrodą" - kończy informację Wiktor Paul.