Trwa ładowanie...

Warszawiacy wygrali z reklamą. Dmuchany zajączek zniknie z dachu dworca

"Uwzględniając wyrażone opinie, zdecydowaliśmy się usunąć zajączka z tej lokalizacji"

Warszawiacy wygrali z reklamą. Dmuchany zajączek zniknie z dachu dworca
d1ho7fa
d1ho7fa

Z dachu dworca Warszawa Śródmieście od kilku dni spogląda na nas ogromny dmuchany zajączek. To część wielkanocnej kampanii reklamowej firmy Lindt.

Szwajcarska firma organizuje także związany z tym konkurs. Żeby w nim wziąć udział, trzeba zrobić zdjęcia 19 zajęcy ustawionych w różnych lokalizacjach. Taka forma nachalnego marketingu nie spodobała się warszawiakom, którzy mają dosyć zaśmiecania przestrzeni publicznej reklamami. Strona Nie kupuję u szmaciarzy szybko nagłośniła sprawę i zyskała wiele głosów poparcia. Powstało także wydarzenie Nie kupuję czekolady LINDT. Nie godzę się na zaśmiecanie Warszawy.

W odpowiedzi na krytykę warszawiaków* marketingowcy firmy napisali: Złoty zajączek nie szpeci, wprowadza powoli w świąteczno-wiosenny nastrój.*

Internauci jednak nie dali się przekonać.* Zając ma przecież reklamować firmę Lindt, nikt tu o emocjach warszawiaków nie myśli - komentują. *

d1ho7fa

*Dzisiaj jednak firma Lindt poinformowała na swoim Facebooku, że zając zniknie z dachu dworca Warszawa Śródmieście. * Jest nam niezmiernie przykro, że reklama została odebrana niezgodnie z naszą intencją i wzbudziła takie kontrowersje - czytamy w oświadczeniu. Dowiadujemy się z niego także, że zdecydowano się usunąć reklamę "z tej lokalizacji". Czy to znaczy, że zajączek pojawi się gdzieś indziej? - zastanawiają się internauci.

d1ho7fa
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ho7fa
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj