To najlepszy Wydział Obsługi Mieszkańców w stolicy!
Zwycięzcą szóstej edycji konkursu został WOM na Żoliborzu
03.12.2012 11:43
Zakończyła się VI edycja konkursu na najlepszy Wydział Obsługi Mieszkańców. Celem konkursu jest wyłonienie WOM-u, który zadania z zakresu obsługi Mieszkańców realizuje na najwyższym poziomie. Udział w konkursie wzięło 17 WOM-ów z całego miasta.
Najlepszy WOM wybrano biorąc pod uwagę następujące kryteria: realizację jednolitych standardów obsługi mieszkańców, zapewnienie wysokiej jakości i komfortu obsługi mieszkańców, realizacja strategii antykorupcyjnej. Przy wyborze decydująca była opinia mieszkańców Warszawy, którzy wyrazili ją odpowiadając na pytania ankieterów.
- Wydział Obsługi Mieszkańców jest pierwszą instytucją, do której mieszkaniec przychodzi załatwić sprawę w urzędzie dzielnicy. Jak spojrzymy na laureatów z lat poprzednich to widać, że zwycięscy się zmieniają. Świadczy to o tym, że konkurencja jest duża i ostra, co służy mieszkańcom – podkreślił sekretarz miasta Jarosław Maćkowiak - Na zakończenie chciałbym podziękować kapitule konkursu za niełatwą pracę w ocenie kandydatów, których poziom był bardzo wyrównany. Łatwiej jest wskazywać zwycięzcę, gdy dysproporcje między rywalizującymi są duże.
Konkurs to wymiana doświadczeń, doskonalenie wiedzy i umiejętności, wdrożenie nowych standardów, integracja pracowników, a w rezultacie podwyższenie poziomu świadczenia usług w Urzędzie m.st. Warszawy.
Tegoroczni laureaci konkursu:
I miejsce – WOM dla dzielnicy Żoliborz
II miejsce – WOM dla dzielnicy Rembertów
III miejsce – WOM dla dzielnicy Ochota
Specjalne wyróżnienie za obsługę mieszkańców - WOM dla dzielnicy Wilanów.