Rusza Targowisko Różności!
Hand made, rzeczy używane, żywność ekologiczna i tradycyjna, naturalne kosmetyki i inne produkty
21 października odbędzie się pierwsze Targowisko Różności - targowisko hand made, rzeczy używanych, żywności ekologicznej i tradycyjnej, naturalnych kosmetyków i wielu innych wspaniałych rzeczy. Wydarzenie ma odbywać się w każdą niedzielę i ma na celu promocję ekologicznego, świadomego stylu życia, poszukiwanie sprytnych rozwiązań, podpowiadanie, jak żyć zdrowiej, ciekawiej i bardziej ekonomicznie.
Targowisko odbywać się będzie na terenie bazarku przy ul. Puławskiej 246 (obok Pasażu Handlowego Smyczkowa, przy skrzyżowaniu z al. Lotników, nieopodal stacji metra Służew). Jest to teren osłonięty i zadaszony, dzięki czemu możliwa jest działalność przez cały rok. Będzie można osobiście sprzedać używane przedmioty i podreperować domowy budżet lub przekazać rzeczy do sprzedaży i m.in. wspomóc w ten sposób instytucje charytatywne. Duża część stanowisk (spośród conajmniej pięćdziesięciu) przeznaczona będzie dla twórców ręcznie robionych dekoracji, zabawek, ubrań, biżuterii, dodatków. Chcemy w ten sposób zwrócić uwagę na utalentowanych polskich artystów i rzemieślników, zainspirować do takich działań inne osoby, zachęcić do wyboru tego co nasze – polskie, niepowtarzalne i twórcze, zamiast wspierania chińskiego przemysłu - mówią organizatorzy.
Również będzie to okazja do przedstawienia swoich firm, projektów, produktów, przedsięwzięć związanych z ekologią, filantropią, instytucji charytatywnych itp., które na swoich stoiskach będą mogły zapoznać odwiedzających ze swoją działalnością. Istotnym punktem wydarzenia będzie obecność punktów gastronomicznych firm, które stawiają na jakość, naturalność i zdrowie. Będziemy wspierać promowanie ofert wszystkich wystawców zamieszczając zdjęcia i opisy na Facebooku oraz wkrótce gotowej stronie internetowej - mówią pomysłodawcy - będzie także można przynieść surowce wtórne, a zdobyte w ten sposób środki finansowe zostaną przekazane na konkretne akcje charytatywne.
Zdajemy sobie sprawę, że sam dobry pomysł nie gwarantuje sukcesu - przyznają organizatorzy wydarzenia - Bardzo istotnym elementem jest reklama wydarzenia. Chcemy dotrzeć nie tylko do osób, którym idea naszego projektu jest bliska, ale również do tych, dla których będzie to nowe doświadczenie, nowa wiedza i nowy sposób spojrzenia na świat.
Szczegóły na stronie wydarzenia.