RegionalneWarszawaPaździernik miesiącem walki z rakiem piersi. PKiN zostanie podświetlony na różowo

Październik miesiącem walki z rakiem piersi. PKiN zostanie podświetlony na różowo

Wśród budynków, które zostaną również podświetlone znajdują się m.in. Empire State Building w Nowym Jorku, Opera w Sydney czy Lotnisko LAX w Los Angeles.

Październik miesiącem walki z rakiem piersi. PKiN zostanie podświetlony na różowo
Karolina Kołodziejczyk

01.10.2016 09:49

Już szósty rok z rzędu Pałac Kultury i Nauki w Warszawie zostanie podświetlony różowym światłem, by zwrócić uwagę na ważny cel, jakim jest profilaktyka i pokonanie raka piersi. Patronat honorowy nad kampanią objęła Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.

Październik obchodzony jest jako miesiąc walki z rakiem na całym świecie. W tym roku Warszawa po raz kolejny została partnerem kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Pałac Kultury i Nauki będzie jednym z kilkuset budynków na całym świecie, który 1 października (od godz. 18.00 do 24.00) zostanie podświetlony różowym światłem.

Wśród budynków, które zostaną również podświetlone znajdują się m.in. Empire State Building w Nowym Jorku, Opera w Sydney czy Lotnisko LAX w Los Angeles.

– Wszystkie działania, które mają na celu zwiększenie świadomości warszawianek na temat choroby, jak i konieczności regularnych badań profilaktycznych, są istotne. Działając razem możemy pokonać raka piersi, dlatego też kolejny rok obejmuję honorowym patronatem polską edycję kampanii, której celem jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi i uświadomienie, że wcześnie wykryty nowotwór to nie wyrok – mówi prezydent stolicy Hanna Gronkiewicz-Waltz.

W pierwszym tygodniu października, w ramach kampanii, pracownicy stołecznego urzędu miasta bezpośrednio obsługujący mieszkańców umieszczą na klapach swoich ubrań charakterystyczne różowe wstążki symbolizujące kampanię na rzecz walki z rakiem piersi i będą zachęcać do profilaktyki antynowotworowej.

Kampania, której realizacja jest wspierana przez stołeczny Ratusz, jest prowadzona również za pośrednictwem krótkich spotów wyświetlanych w komunikacji miejskiej – SKM, tramwajach, autobusach oraz na monitorach w wydziałach obsługi mieszkańców w poszczególnych dzielnicach.

Źródło: UM Warszawa

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)