RegionalneWarszawaBoomerang - nowa marka odzieżowa w Klifie

Boomerang - nowa marka odzieżowa w Klifie

Boomerang - nowa marka odzieżowa w Klifie
20.03.2013 14:03

18 marca salon otworzył swoje drzwi dla wszystkich Klientów, spragnionych ponadczasowych trendów i zainteresowanych twórczym recyclingiem

Firmowy sklep marki Boomerang ulokowany został na pierwszym piętrze Domu Mody Klif, obok Adventure Sports, vis a vis salonu Dolce Vita. 18 marca salon o powierzchni 159 mkw., otworzył swoje drzwi dla wszystkich Klientów, spragnionych ponadczasowych trendów.

Szwedzka marka Boomerang swoje inspiracje czerpie z pejzaży sztokholmskiego archipelagu i naturalnych kolorów tamtejszej przyrody. Jej filozofia opiera się*na harmonijnym współgraniu z naturą, z zachowaniem idei recyklingu. Głównym motorem działania marki jest efekt bumerangu, polegający na wtórnym wykorzystaniu zużytych materiałów.* Dzięki temu, znacznie przyczynia się do oszczędzania zasobów ziemi i tworzy modę, która jest ekologiczna, trwała, a przy tym wciąż aktualna.

Marka Boomerang jest prekursorem skandynawskiego stylu zwanego Preppy. W swoim asortymencie posiada ubrania eleganckie, z wyraźnym nawiązaniem *do delikatnej strony stylu vintage.* Podstawą każdej kolekcji jest zachowanie miejskiego szyku w wygodnej tradycyjnej formie. Swoją oryginalność stara się wyrażać w wyrafinowanej prostocie, subtelnym wzornictwie i naturalnej kolorystyce. Dzięki temu, w kanonie mody wciąż królują idealnie skrojone białe T-shirty, powłóczyste czarne kardigany, klasyczne koszulki polo oraz wiecznie modne błękitne jeansy.

Dziś, 35 lat od założenia firmy, marka wciąż bazuje na skandynawskim dziedzictwie, a jej styl rozpoznawany jest na całym świecie. Zapraszamy do odkrycia ponadczasowości marki Boomerang w Domu Mody Klif.

*DOM MODY KLIF, *ul. Okopowa 58/72

GODZINY OTWARCIA:

Poniedziałek-sobota: 08:00-21:00 kawiarnie, restauracje, punkty usługowe, 10:00-21:00 pozostałe sklepy

Niedziela: 10:00-20:00

Obraz
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także