TVP nie zgodziło się na emisję reklamy. Chodzi o pocałunek polskiej wioślarki?
Pod hasłem "Jestem kobietą" przebiega najnowsza kampania marki biżuteryjnej Yes. W spocie wystąpiła m.in. medalistka olimpijska Katarzyna Zillmann. Wiadomo już, że na jego emisję nie zgodziła się Telewizja Polska.
Za najnowszą kampanię marki Yes odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Jej założeniem jest ukazanie różnorodności, niezależności i odwagi kobiet. W spocie wystąpiły: bizneswoman i mama trójki dzieci Aleksandra Żebrowska, wicemistrzyni olimpijska Katarzyna Zillmann i jej dziewczyna Julia Walczak, Aleksandra Wiederek-Barańska, która od ponad pięciu lat zachęca do badań i profilaktyki nowotworów piersi, Christina Flagmeier, która została modelką w wieku 74 lat oraz Bogna Golec - modelka plus size.
Spot można zobaczyć zarówno w social mediach, jak i na platformach VOD. Dodatkowo, od listopada reklamę będzie można obejrzeć w Polsacie oraz TVN oraz sieci Cinema City. Na jej emisję nie zgodziła się jednak Telewizja Polska.
Zobacz też: Kpiny z Dudy. Gawkowski bezlitosny
"Naruszenie wrażliwości odbiorców"
Jak podaje portal Press, przedstawiciele TVP tłumaczyli, że reklama godzi we wrażliwość jej odbiorców.
- TVP zażądała usunięcia ujęć z parą nieheteronormatywną, a także nagości (kobieta karmiąca piersią oraz kobieta po mastektomii - red.). Z tym, że te tak zwane nagości TVP mogła ewentualnie tolerować po godz. 20, jednak pary nieheteronormatywnej - o żadnej porze - powiedział w rozmowie z "Press" Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JvM.
Zobacz spot: Jestem kobietą. Nowa kampania YES
Źródło: Press