TP: Powiesz wszystko, co chcesz, tak jak chcesz

TP: Powiesz wszystko, co chcesz, tak jak chcesz

25.09.2007 08:00


Ruszyła pierwsza kampania B2C dla Telekomunikacji Polskiej SA
autorstwa agencji Euro RSCG, wspierająca plany taryfowe usług
głosowych.

Kampania obejmuje telewizję, kino, prasę, outdoor, radio, Internet oraz materiały POS. Kampania dla TP SA to sześć spotów telewizyjnych, które począwszy od 17 września (pierwszy film, kolejne od 1 października) emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych.

Team kreatywny zaangażowany w prace przy kampanii to: Cesar Pueblo i Antoni Korzeniowski pod nadzorem Dyrektora Kreatywnego Euro RSCG Jacka Szuleckiego.

Ze strony Euro RSCG za przygotowanie oraz realizację kampanii odpowiedzialni byli: Agnieszka Radawiec - Group Account Director, Paulina Siennicka Account Manager. Produkcją zajęła się Monika Zgórzak. Za zakup mediów odpowiada Initiative Media.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także