TP: Powiesz wszystko, co chcesz, tak jak chcesz
Ruszyła pierwsza kampania B2C dla Telekomunikacji Polskiej SA
autorstwa agencji Euro RSCG, wspierająca plany taryfowe usług
głosowych.
25.09.2007 08:00
Kampania obejmuje telewizję, kino, prasę, outdoor, radio, Internet oraz materiały POS. Kampania dla TP SA to sześć spotów telewizyjnych, które począwszy od 17 września (pierwszy film, kolejne od 1 października) emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych.
Team kreatywny zaangażowany w prace przy kampanii to: Cesar Pueblo i Antoni Korzeniowski pod nadzorem Dyrektora Kreatywnego Euro RSCG Jacka Szuleckiego.
Ze strony Euro RSCG za przygotowanie oraz realizację kampanii odpowiedzialni byli: Agnieszka Radawiec - Group Account Director, Paulina Siennicka Account Manager. Produkcją zajęła się Monika Zgórzak. Za zakup mediów odpowiada Initiative Media.