'The Daily Telegraph' z Gazetą Wyborczą


Kilkaset ofert pracy brytyjskich firm z największej opiniotwórczej
gazety w Wielkiej Brytanii ukaże się w specjalnym dodatku do
"Gazety Wyborczej" we wtorek 9 października. Znajdzie się w nim
również reportaż o Polakach, którzy wyjechali w poszukiwaniu pracy
na Wyspy Brytyjskie oraz ich porady dla przyszłych emigrantów.

- "The Daily Telegraph" to wiodący dziennik opiniotwórczy w Wielkiej Brytanii. Nie mieliśmy zatem wątpliwości, że najlepszym partnerem dla nas i naszych klientów jest "Gazeta Wyborcza" - największa polska gazeta opiniotwórcza z dodatkiem rekrutacyjnym "Gazeta Praca". W takiej konfiguracji możemy zaoferować naszym klientom dotarcie do bardzo dobrej grupy odbiorców, a czytelnikom w Polsce - dostęp do ofert bardzo dobrze płatnej pracy w Wielkiej Brytanii. Nasze kraje i nasze gazety nigdy nie były tak blisko. Chcemy tę innowacyjną współpracę rozwijać - mówi Steve Playford, dyrektor sprzedaży ogłoszeń rekrutacyjnych w "The Daily Telegraph".

"The Daily Telegraph" jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Wielkiej Brytanii. Gazeta sprzedaje średnio dziennie ponad 890 tys. egzemplarzy czyli o 250 tys. egzemplarzy więcej niż drugi w segmencie brytyjski "The Times"*. Tytuł powstał 150 lat temu i jest wydawany przez Telegraph Media Group. Dodatek z ogłoszeniami o pracy "The Daily Telegraph Jobs & Careers" ukazuje się z gazetą od 20 lat. Dołączany jest w czwartki i ma najsilniejszą pozycję na rynku w kategoriach ogłoszeń z branży przemysłowej, handlowej, inżynieryjnej i budowlanej.

Dodatek "The Daily Telegraph Jobs & Careers" w "Gazecie Wyborczej" będzie miał objętość 20 stron. Zostanie wsparty kampanią reklamową w telewizji (TVP, TVN, TVN24), radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Roxy FM, Radio TOK FM, Radio ZET, Radio Eska) oraz w "Gazecie Wyborczej" i bezpłatnym dzienniku "Metro".

  • Dane o sprzedaży egzemplarzowej w okresie luty-lipiec 2007r. dostarczone przez wydawcę "The Daily Telegraph".
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)