Ta reklama sprawi, że zechcesz święta już teraz. 2 mln internautów rozłożonych na łopatki
Święta zbliżają się wielkimi krokami, wielkie sieci handlowe głowią się nad promocją, którą przyciągną tłumy. Pewna znana firma pokazała, że najlepiej sprawdza się prostota połączona z odrobiną magii.
14.11.2017 | aktual.: 14.11.2017 15:21
Rudowłosa dziewczyna biegnie przez dworzec kolejowy i w ostatniej chwili wpada z zakupami do zatłoczonego pociągu. Siada naprzeciwko przystojniaka w eleganckim kapeluszu i delikatnie się uśmiecha. Kiedy ich spojrzenia się łączą, wiemy, że mamy do czynienia z uroczą historią, a takich właśnie potrzebujemy przed świętami.
Narrator, rodem z bajki Disneya, wyjaśnia nam, że jesteśmy świadkami opowieści o współczesnym Kopciuszku. Wychodząc pośpiesznie gubi, a jakże, pantofelek, a książę by ją znaleźć, korzysta z mediów społecznościowych. W sprawę angażują się internauci, potem dziennikarze, używając, jak wszyscy szanujący się użytkownicy sieci, hasztagu. Z powodzeniem, końcówkę warto zobaczyć samemu.
Jest absolutnie bajkowa – nadchodzi wieczór, sypie śnieg. Czy można o lepszą oprawę? A to wszystko po to, by klienci wypełnili prawie 200 sklepów brytyjskiej sieci Depenhams. Znajdą tam wszystko, jak można przeczytać na oficjalnym fanpage'u, zwłaszcza przed świętami, do których został jeszcze ponad miesiąc. Dla znanego domu handlowego to jednak właściwy moment i konkurencja powinna brać z niego przykład. Filmik reklamowy z Kopciuszkiem 2.0 wyświetlono ok. 2 mln razy i ta liczba wciąż rośnie.