Świeżaki zarobiły ponad 700 tysięcy zł. Pieniądze trafią na cele charytatywne
714 662 zł udało się uzyskać w dniach 1-3 września br. ze sprzedaży Świeżaków w sieci Biedronka. Kwota ta w całości zostanie przekazana na działania charytatywne prowadzone przez Caritas Polska.
- Dziękujemy naszym klientom za okazane wsparcie. Dzięki ich ogromnemu zaangażowaniu wspólnie niesiemy pomoc osobom potrzebującym – podopiecznym Caritas. Cieszymy się też, że hasło "Codziennie możemy zrobić coś dobrego", nabrało tak realnego wymiaru – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, odpowiadająca za CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.
Przekazanie na rzecz Caritas Polska środków uzyskanych ze sprzedaży Świeżaków podczas pierwszego weekendu września to kontynuacja trwającej już od 11 lat strategicznej współpracy sieci Biedronka z tą organizacją.
W jej ramach organizowano zbiórki żywności, a sieć marketów przekazała ponad 1,3 mln paczek podopiecznym Caritas. Biedronka dostarcza również do Caritas niesprzedaną, ale wciąż nadającą się do spożycia żywność, która trafia do najbardziej potrzebujących.
W ramach akcji „Gang Świeżaków 2” klienci mogą odbierać za darmo maskotki do 3 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów. Warunkiem jest zebranie odpowiedniej liczby naklejek przyznawanych za zakupy w Biedronce do 19 listopada br., zgodnie z zasadami akcji. Świeżaki są dostępne również w regularnej sprzedaży. Istotnym celem projektu jest promowanie zasad prawidłowej diety i zachęcanie do spożywania warzyw i owoców.