Starcom i Next przygotowali kampanię promocyjną ubezpieczeń Warta Extrabiznes
TUiR WARTA rozpoczęło kampanię reklamową ubezpieczeń Warta
Extrabiznes skierowanych do sektora Małych i Średnich
Przedsiębiorstw. Obejmuje ona zasięgiem prasę oraz Internet.
22.10.2007 08:00
W ramach działań reklamowych na stronie www.warta.pl uruchomiono konkurs dla przedsiębiorców, w którym nagrodą główną jest samochód marki Toyota Auris wraz z pakietem ubezpieczeń. Kampania prowadzona jest na portalach dla firm oraz w prasie branżowej i biznesowej. W Internecie wykorzystywany jest niestandardowy format reklamowy tzw. expand corner ad.
Dodatkowo w czasie trwania kampanii i konkursu prowadzone są także działania wizerunkowe TUiR WARTA we współpracy z Akademią Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. WARTA na stronie Akademii PARP promuje się jako firma wspierająca wiedzę swoich agentów za pomocą szkoleń e-learningowych. Rozbudowana sieć sprzedaży WARTY, korzysta zarówno z własnych agentów ubezpieczeniowych jak i z usług tzw. multiagentów i brokerów. Dzięki nawiązanej współpracy Akademia PARP może bezpośrednio zaoferować swoje szkolenia internetowe kilku tysiącom przedsiębiorców z sektora MMSP współpracujących z TUiR WARTA S.A. Pomysłodawcą akcji wizerunkowej polegającej na współpracy z Akademią PARP jest Next.
Planowaniem i zakupem mediów zajmują się dom mediowy Starcom oraz Next, departament mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest. Kreację przygotowała agencja reklamowa G7.
Wartość budżetu kampanii, która zakończy się w połowie grudnia br. nie została ujawniona.