Trwa ładowanie...
d1jcim2
next
22-10-2007 08:00

Starcom i Next przygotowali kampanię promocyjną ubezpieczeń Warta Extrabiznes


TUiR WARTA rozpoczęło kampanię reklamową ubezpieczeń Warta
Extrabiznes skierowanych do sektora Małych i Średnich
Przedsiębiorstw. Obejmuje ona zasięgiem prasę oraz Internet.

d1jcim2
d1jcim2

W ramach działań reklamowych na stronie www.warta.pl uruchomiono konkurs dla przedsiębiorców, w którym nagrodą główną jest samochód marki Toyota Auris wraz z pakietem ubezpieczeń. Kampania prowadzona jest na portalach dla firm oraz w prasie branżowej i biznesowej. W Internecie wykorzystywany jest niestandardowy format reklamowy tzw. expand corner ad.

Dodatkowo w czasie trwania kampanii i konkursu prowadzone są także działania wizerunkowe TUiR WARTA we współpracy z Akademią Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. WARTA na stronie Akademii PARP promuje się jako firma wspierająca wiedzę swoich agentów za pomocą szkoleń e-learningowych. Rozbudowana sieć sprzedaży WARTY, korzysta zarówno z własnych agentów ubezpieczeniowych jak i z usług tzw. multiagentów i brokerów. Dzięki nawiązanej współpracy Akademia PARP może bezpośrednio zaoferować swoje szkolenia internetowe kilku tysiącom przedsiębiorców z sektora MMSP współpracujących z TUiR WARTA S.A. Pomysłodawcą akcji wizerunkowej polegającej na współpracy z Akademią PARP jest Next.

Planowaniem i zakupem mediów zajmują się dom mediowy Starcom oraz Next, departament mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest. Kreację przygotowała agencja reklamowa G7.

Wartość budżetu kampanii, która zakończy się w połowie grudnia br. nie została ujawniona.

d1jcim2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1jcim2
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj