"Soplica" w Meksyku, Anglii i Irlandii
Polska wódka 'Soplica' odnosi sukcesy na rynkach zagranicznych. Od momentu wprowadzenia na rynki Meksyku, Anglii i Irlandii jej sprzedaż w tych krajach dynamicznie rośnie.
24.05.2006 | aktual.: 24.05.2006 07:52
Sopica Szlachetna zadebiutowała w październiku 2005 roku jednocześnie na trzech rynkach zagranicznych. W ciągu ostatnich 6 miesięcy jej sprzedaż w Meksyku i Irlandii (gdzie jest jedyną polską wódką sprzedawaną na rynku) cały czas dynamicznie rośnie. W Wielkiej Brytanii popyt na produkt okazał się tak duży, że producent zdecydował się na jego sprzedaż w największych sieciach supermarketów Somerfield i Threshers. Rosnącą dynamika sprzedaży oraz duże zainteresowanie partnerów zagranicznych pozwala prognozować dalszy wzrost popytu na ten polski produkt - podano w komunikacie.
„Chcieliśmy, aby powrót Soplicy na międzynarodową scenę był w dobrym stylu. Stawiamy na promocję marki oraz naszego kraju, gdyż Polska słynie z jednych z najlepszych alkoholi na świecie. Na podstawie dotychczasowej dynamiki wzrostu sprzedaży wnioskujemy, że marka ma olbrzymi potencjał, dlatego będziemy chcieli zwiększyć eksport w 2006 roku o 30 %. Wkrótce zamierzamy również rozpocząć eksport na nowe rynki: Argentyny, Brazylii, Rumunii, Łotwy, Urugwaju Izraela, RPA i Francji” – powiedział Paweł Królikowski, senior brand manager Domestic Vodka, BOLS Sp. z o.o.