Solidne fundamenty portalu Wirtualna Polska
Nowa poczta WP
W mediach pojawiły się nieprawdziwe informacje o stanie prawnym portalu Wirtualna Polska. Portal nadal istnieje i świadczy wszystkie usługi na rzecz Internautów, klientów biznesowych i reklamodawców.
Spółka Wirtualna Polska S.A. oświadcza, iż podjęcie przez Walne Zgromadzenie uchwały (głosami TP Internet) o zmianie przedmiotu działalności Spółki pozostaje bez żadnego wpływu na bieżące funkcjonowanie portalu Wirtualna Polska.
Nie ma także żadnych podstaw, aby zakładać zakłócenia funkcjonowania portalu w przyszłości. Uchwała ta nie stanowi także zagrożenia dla realizacji zobowiązań (w tym świadczeń reklamowych) związanych z portalem Wirtualna Polska na rzecz zewnętrznych partnerów Spółki. W przekonaniu Wirtualnej Polski przegłosowana zmiana przedmiotu przedsiębiorstwa może być odbierana jedynie jako zabieg formalny, którego celem jest utrudnienie normalnego funkcjonowania Portalu a rozesłanie przez TP Internet komunikatu prasowego o przegłosowanych zmianach tezę tę potwierdza.
Należy zauważyć, że sam fakt podjęcia uchwały nie wywołuje żadnych skutków prawnych a procedura zmian statutu spółki podlega ocenie Sądu.
Nowe serwisy i nowe usługi
Konsekwentnie podejmujemy działania mające na celu modyfikację istniejących serwisów portalu, tak, by w jak najwyższym stopniu odpowiadały trendom na rynku oraz realizowały wymagania użytkowników. Tylko w ostatnich dwóch miesiącach zmodernizowaliśmy Pocztę WP, dostosowując ją precyzyjniej do potrzeb odbiorców indywidualnych (PocztaPRO) i klientów biznesowych (PocztaBIZ), zwiększyliśmy funkcjonalność Pasażu Finansowego, serwis Komputery ruszył w nowym kształcie i z nową, bogatszą zawartością.
We współpracy z Energis Polska uruchomiliśmy też numer dostępowy do Internetu – wpGO!modem. Już wkrótce planowane jest wprowadzenie nowych serwisów i usług płatnych w portalu, w tym usług VOIP, szkoleń on-line, serwisu blog.wp.pl. Trwają również prace związane z przebudową i wprowadzeniem nowych użyteczności do serwisu Poczta, Randka i Logodzwonki. Ruszy kolejna Netmania - największy sieciowy konkurs wiedzy i rozrywki.
Marka WP
Wirtualna Polska jest jedną z najbardziej popularnych i najlepiej znanych polskich marek, którą rozpoznaje ponad 90% użytkowników Internetu.
WP ma kilka milionów użytkowników i współpracuje z najbardziej liczącymi się uczestnikami rynku. Jej klientami i partnerami są m.in. czołowe wydawnictwa prasowe, banki i domy maklerskie, przedsiębiorstwa handlowe oraz firmy prowadzące aukcje internetowe. Portal jest i będzie rozbudowywany o nowe serwisy i usługi.
Spółka obecnie wkracza w czwarty kwartał i niewątpliwie w tym czasie skorzysta z odczuwalnego wzrostu rynku reklamy. Pozwala to z dużym optymizmem oczekiwać na korzystne wyniki finansowe, ponieważ w branży internetowej przychody zwiększają się o kilkadziesiąt procent w ostatnim kwartale każdego roku. Przypominamy, iż już dziś WP reklamuje czołówkę przedsiębiorców funkcjonujących na polskim rynku.
O sytuacji portalu bedziemy Was informować na bieżąco.